Oct 9, 2011

post-pic-it update version

Hi bloggers... Dah lama jugak aku tak menulis dalam blog ni ye. 
Sejak dua tiga empat lima menjak ni, aku semakin kekurangan masa pulak nak berblog.
Jadi, kali ni aku buat post versi ala-ala post-it plak.... hehehe

Team Building (GTE Committee)
Agrotech Garden Resort
23hb September '11 - 25hb September '11



#Aku kena culik time malam pertama oleh kakak-kakak fasi yang innocent mukanya. Dush!! Dush!! Camne la boleh masuk trap ni... Adeh =.="
#Kepada group Melati a.k.a Melats, korang memang havoc seyh!
#Seronok mandi air sungai yang super seeeeejuksss~
#Enjoy giler waktu malam persembahan... I'm piper from new york.., allz~
#Oleh sebab kem ni, kenalan aku bertambah.. Berkenalan dengan budak business puncak memang best!
#Hope lepas ni kalau jumpe tu tegur-tegur la ek. Jangan terputus hubungan silaturrahim kita kat kem ni je.

Konvoi Raya
Rumah Amira Adenan



#Ramai giler yang datang ber'konvoi'. Biasa la.. bab-bab makan, cepat je agree.
#Lebih kurang 6 ke 8 buah kereta jugak la... Itu pun ada yang datang agak lambat.
#Makanan dia, Ya Allah~ banyak betul choices. Sedap plak tu...
#Aku ter'makan' banyak plak. Balik je, rasa nak vomit balik sebab perut terlampau la penuh.

Oh yeah!!! 
Even statistics also said that I'm a SHO fan.. and it's 90% tuuu~!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...