Oct 9, 2011

bersukan ke??

Hi bloggers~
 Petang semalam, entah kenapa aku tetiba rajin plak nak pergi bersukan. Padahal, selama ni, bukan main liat lagi mimie nak bersukan kan... kan...
Hehehe~ ni semua hasil ajakan roomate aku Dayah la.
Dayah ajak aku main tenis kat Kompleks Sukan UiTM tu...
So, kami satu bilik (aku, mirafiqa ngan dayah) pun pergi main tenis kat sana.

TENIS??

Pergh! Selama ni mana pernah la aku main tenis.
Pegang raket tenis pun tak pernah.. hehehe~
Takpe la... at least aku nak try main tenis ni. Mana la tau, kalau best, atau aku ter'hook' dengan tenis ni, boleh luang masa main lagi kan...
TAPI~
lain pulak jadinya.
Tenis ni, yang aku simpulkan la an, bagi beginner yang nak main tu, berlatih la swing dulu... Tadi time main aku malu seyh! Baling tinggi je. Dah macam aku main badminton la plak. Yang buat aku malu tadi, tengah-tengah main boleh pulak la bola aku terbang pergi court sebelah. Kalau sekali je x pe la gak, tapi tadi agak ber'kali-kali' jugak la... huuuu~
Bersukan ni asalnya dapat release stress tapi bagi aku, time main tenis ni la stress level aku at highest. Memang agak suck jugak la aku main tadi.

Tapikan, kitaorang tadi main kejap je kot. Mana taknya, tau la kitaotang ni beginners kan..., baling pun x pernahnya nak straight, tapi yang duduk tepi tu x yah la nak mengatakan. Ok la~, nak mengata ke mengajuk ke apa ke aku tak kisah pun, tapi kalau boleh cover-cover la sikit bang~ Adoih!! Obvious sangat korang ngan ketawakan kitaorang yang tengah main ni. Apa lagi, kitaorang pun naik fed up ar. Lepas simpan barang balik dalam equip room, kitaorang decide nak main futsal.

FUTSAL

Aku sebenarnya gian nak main futsal. Dah lama kot x main.
Last sekali before semua orang masuk matrik dulu... Tahun berapa dulu~ 
Excited gila dapat main petang semalam... Hehehe~ tapi x puas sebab aku rasa macam kejap je kitaorang main. And yang paling best hari ni, kitaorang dapat kenalan baru. Team lawan students Chemy and team extra kitaorang dari fac SG (sains gunaan).
Best!! Best!! Best!! Seronok habis seyh!
Lain kali aku nak main lagi la~
Alhamdulillah~ berpeluh jugak aku akhirnya... Baju aku lencun dengan peluh... 
Apa aku kesah~ memang baju tu semua aku sumbat dalam washing machine ar pagi tadi.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...