Sep 11, 2011

Konvoi 2011

Tiap tahun, dah macam ada acara wajib. Mesti ada je konvoi dari budak-budak ni. Tapi x pe... aku suke... 
Kali ni konvoi sikit je. X ramai yang dapat ikut. Yela, kitaorang pergi raya ke-4 kot. Semua still kat kampung. Nak buat camne. Nak buat lambat pulak ramai yang kena balik kolej awal. 

::Raya ke-4::
::Wahsene, Aku, Eka, Mira, Syahmie, Fahmi::
->Rumah Wahsene->Rumah Aku->Rumah Dayah->Rumah Kimie->Rumah Din(depan rumah je)-|


RUMAH AKU

Mak aih... bergaya sakan members aku ni
The Girlz
The Boys
One of my favorite picture
Ni la yang korang katakan "Class Picture" L.o.L
Isk..isk..isk.. X patut sungguh.. 'Kebatakanz" duit rayo budak-budak nie

RUMAH DAYAH

Baru aku perasan yang kita semua ni dah besar. Cun & comel
Triplet~ Wahsene, Me and Mira
Triplet... again! Mira, Eka and Wahsene
Schoolmates, U-mates, Classmates and Besties
Serang rumah Dayah... fufufufufu
After a long time no see.... Me and Yaya
May us be friends forever

Gambar banyak kat rumah aku ngan rumah Dayah je. Ntah nape, kat rumah Kimie x teringat nak amik gambar. Tapi haritu, pergh!!! Aku rasa macam perut aku ni nak pecah je. Banyak makan. Mana x nye, sebelum pegi rumah Dayah, kitaorang singgah Secret Recipe. And thank to Mira sebab belanja kek. 
Pastu kat rumah Dayah pulak makan lagi macaroni bakar (sedap gilak!!). Singgah rumah kimie makan bihun sup pulak. Mana x penuh...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...