Sep 12, 2011

thing that i'll miss

Semalam dengan officialnya aku akan masuk asrama. Sabtu haritu dah daftar dah before pergi open house cik Mirafiqa kita. Malam tadi, aku tidur sorang-sorang.
Sebenarnya, aku still x pasti dengan keputusan yang aku amik ni. Patut ke aku duduk kolej or patut ke aku duduk rumah. Banyak yang aku fikirkan dalam kepala aku ni. Diri aku sering tertanya-tanya...
Kalau aku duduk kolej, macam mana pulak ngan Sheera? Sapa nak puk-puk dia malam-malam?
Sheera, sejak aku duduk rumah ni, dia makin manja plak dengan aku. Dah x mau Nana mandikan dia dah. Tidur pun nak aku dodoikan. Lepas ni, jarang la aku dengar langungan "Kak Long". Huuuu~ I'll miss that.
I'll also going to miss the merdu song yang hanya akan didengar waktu dia mandi. And yang paling sedih sekali,  malam aku tidur x berteman.
 
Rasa tak biasa lepas 4 bulan tidur sebelah ada orang, tetiba malam tadi x de sesape.
Oh yea...
Aku sekarang duduk kat teratai. Rumate asal aku sebenarnya Zima ngan Nisha, tapi sebabkan ada satu vacancy kat bilik Mira, so.., my new roomies is Cik Mirafiqa and also Dayah. Oh yeah... happy sampai malam tadi terus pindah. Amik ko.

Ok lah... hari ni dah start. Yang bestnye, Isnin kelas pagi je... Yess~ I loike. Nak pergi minum shake. Bubye~


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...