Sep 13, 2011

and good morning~ 
Semalam kelas pertama aku dah bermula. Patutnya ada 2 kelas semalam. QMT425 ngan ECO539. Tapi, yang ada kelas QMT je. 

QMT dapat lecturer perempuan. For the 1st impression, the lecturer seems kind of fun. Hopefully sampai habis semester la macam tu ek. Untuk ECO, sejam kitaorang tunggu kat dalam kelas, lecturer x de, pastu terus bla. Hehehe~ Alhamdulillah jugak, semalam aku dapat selesaikan semua urusan aku. Dari nak bayar bil sampai la nak beli barang untuk bilik sikit.

Pagi tu, sebabkan kelas ECO kitaorang sendiri yang declare batal, dalam aku ngan Mira terus cabut pergi Herbalife HQ kat KL tu. Ye la, nak beli stok barang la katakan. And, dengan ni, aku nak sampaikan sesuatu kat Mira & also my cousin Kak Miera..
"WELCOME TO HERBALIFE MIRA"
"WELCOME TO HERBALIFE KAK MIERA"
Moga-moga lepas ni korang akan lalui amazing and extravaganza days!!

Ok... back to the story~ Lepas balik dari HQ, aku hantar barang tu kat kak sepupu aku kat Sungai Buloh. Oleh sebab kitaorang straight dari kelas and kak Ihah belum balik dari keje lagi, aku ngan Mira pergi lunch dulu kat KFC sana. Pas makan, kitaorang pergi jalan-jalan jap. Tengok apa yang ada~ Dalam tengah round-round tu, sekali kitaorang terpandang kedai jual tikar da... Oh yeay~ x yah singgah seksyen 18 lagi. Shopping je kat sana suda~
Balik dari Sungai Buloh sebenarnya dah nak pukul 4. Tapi nasib baik aku amik route Guthrie semalam. Syok giler~ X banyak kete.. Dalam pukul 4 lebih nak masuk 5 dah sampai Shah Alam da. Andai kata amik Jalan Persekutuan semalam, sah-sah lambar giler sampai Shah Alam.
Pastu shopping lagi.. Memang semalam keje kitaorang shopping je la kot. Eceh~ tak la. Aku sebenarnya nak beli mineral besau yang satu kotak terus. Cari kat Mydin ngan Giant kat Seksyen 18 tu x de... Siot! Nasib baik time cari kat Carrefour ada~ But yikes~! Time tu aku dah lambat amik ayah kat PROTON and yesss... time aku call, ayah dah bising. Sorry ayah~!
Lambat jugak la sampai balik UiTM semalam. Pukul 7, itu pun ayah hantar. Abis le... kete ayah dah amik. Pasni mendaki la aku nak pegi kelas. Ye ar, transport da x de.. huuu~

Ok la... panjang la plak aku taip hari ni. Itu pun sebab kelas start pukul 10.30 pagi. Ada gak la masa nak update blog.. Hihihi 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...