Sep 10, 2011

raya comes again

Raya datang lagi. Alhamdulillah~ aku berpeluang sambut raya lagi bersama keluarga aku yang tersayang & terchenta. As usual... raya pertama ni, aku raya kat umah@shah alam je. Tapi alhamdulillah... setelah beberapa tahun x dapat pergi, kali ni aku dapat menunaikan solat aidilfitri. Sayu seyh time tu. Dah bertahun gak la x buat solat sunat ni. Perghh... kat Masjid Negeri Selangor tu, aku rasa dah macam masjid international da. Macam-macam orang dari macam-macam negara ada. Semua dengan tujuan yang satu (I hope). Alhamdulillah~

Raya kali ni special sikit. First, sebab Kak Miera ngan Mok Chu (Pok Chu buat umrah.., Acik Zaharin ngan Abang Iqbal plak raya ngan isteri baru diaorang) memeriahkan lagi raya kat umah aku ni. Second sebab ibu ngan ayah benarkan aku drive kete sendiri untuk beraya..! Oh yeah!!! Bawak 2 kete la maksud er. Puas driving seyh! Dah lama gak aku x bawak jauh-jauh. Perjalanan hari tu
Shah Alam - Seremban - Rembau - Hulu Langat - Shah Alam
Jauh x jauh.

Cut short, jom tengok gambar jom 


  Potrait keluarga 2011
Hari mulia ni, minta ampun dan maaf serta keberkatan dari ayah & ibu
 Hidangan wajib raya : Rendang, Kuah Lode ngan Kuah Kacang makan ngan Nasi Impit
Kat umah Pak Long, kami ratah sup Gear Box... pergh~ masyuk!

Atas permintaan.., kitaorang pun main la bunga api malam raya pertama tu

#dah besau dah... kepada sesape yang bagi mimie duit raya lagi, thanks banyak-banyak ek.
#raya kali ni gambar aku x banyak. ye ar, ni la akibatnya bila kita jadi photographer.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...