Sep 14, 2011

hari yang memenatkan

selamat pagi blogger.
Hari ni aku lesu sikit. Semalam banyak berjalan. And when I mean 'banyak'.... it really means BANYAK. Mana x nya, semalam je dah 3 kali aku naik bukit yang sama dari teratai ke fakulti. Kaki aku terkejut sekarang ni. Dah lama x jalan kaki la katakan!

Al-kisah er camni, kelas aku semalam starts at 10.30am sampai le 6pm. Kat tengah-tengah tu ada kelas Jepun tapi kitaorang x tau la kelas er kat ne sebab no bilik er pelikzzz sangat. FSK-8-10. Aku, Mira, Nizam, Fiza ngan Amal pergi la mencari kelas afta kelas mgt habis. Oleh sebab tak tau FSK tu apa, dok la pi call member-member lain... macam-macam andaian keluar.
Fakulti Sains Kesihatan~ Fakulti Seni Kulinari~ Fakulti Sains Komputer~
Sampai naik pening kitaorang... Memang la masuk akal tapi yang x masuk akan er, bangunan fac-fac ni mana ada yang sampai tingkat 8. So, semua decide jalan dari fakulti aku sampai la ke APB(akademi pusat bahasa). Jauh gilak kot. Sampai APB, time nak tanya kat kaunter, kena beratur. Ok la~ Fiza ngan Amal pun gi la beratur. Dah sampai kaunter, kena marah plak. Puan tu pun x tau kelas er kat ne. Aku pun tanya la sape sensei yang ajar kelas tu~ Huh... bukan nak bagi. Nasib baik kat middle tu, orang lain take over. Dapat gak la aku tau sape sensei dia. 
Time call sensei, sensei kata dia ngah otw gi kelas. Bila tanya kat ne kelas er, rupa-rupanya kat 
UiTM Puncak Alam!!!! 
HAAA??!! Puncak Alam? Lagi gilak. X expect langsung. Perghh~ sakit hati time tu. Semua gara-gara fakulti bisnes yang dah pecah dua. Separuh kat Shah Alam, separuh lagi kat Puncak. Nak nak plak tu, kebanyakan student yang amik Japanese pun pindah Puncak, yang problem kitaorang ni la yang stay kat Shah Alam.
Parah!!! Parah!!!

Pastu, time nak pergi kelas pukul 2 pun naik lagi bukit. Malamnya, time nak pergi meeting band pun naik bukit lagi. Udahnya, sampai la ni kaki aku lembik lagi....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...