Jun 19, 2011

proud of him

Entry khas sempena hari bapa~


PROUDLY presenting... my AYAH 
wishing
HAPPY FATHER'S DAY
to you my dearest dad XD

Thank you for everything that you've done for me.
Thank you for your sacrifices.
I'm sorry if i'm wrong.
and... yes~
I'm PROUD to be your daughter.

Mimie SAYANG ayah

Sempena hari bapa ni, aku nak share story ngan korang.

Percaya atau x,
ada antara kawan aku yang pernah anggap ayah aku ni 'sugar daddy' aku.
Dulu, lepas je waktu sekolah, aku ngan kawan-kawan aku terus pergi ke pusat tuisyen kami. Dipendekkan cerita, oleh sebab pusat tuisyen tu x de tempat nak solat, kitaorang pun terpaksa la pergi kat shopping mall sebelah pusat tuisyen tu untuk bersolat.
Nak dijadikan cerita, lepas aku siap solat, aku pun keluar la dari surau tu sementara tunggu kawan-kawan aku yang lain. Tunggu kat tepi escalator. 
Tunggu punya tunggu, aku ternampak 2 orang yang aku kenal ngah turun escalator tu.
Aik... patut la kenal... Rupa-rupanya ayah ngan Amil (adik lelaki aku) daaa!
Aku pun pe lagi, gi le kat ayah.., tanya buat pe kat sini, sambil pujuk ayah bagi duit belanja lebih... hehehe~
Biasala~, anak nakal yang suka pau ayah la katakan :P
Kebetulan pulak kawan-kawan aku habis solat waktu sesi pujuk-memujuk tu berlangsung. Aku nampak.. Diaorang pandang weird semacam je. Nak datang dekat aku pun takut. Lepas je ayah ngan adik aku pergi, diaorang terus datang dekat. Ada sorang ni tanya kat aku 
E : "Weh, pakcik tu sapa mie?
Aku : Ayah aku le... Nape?
E : Dia balas "Laaaa~ aku ingatkan sugar daddy kau"
Aku : Isk~ ko giler ke pe... watpe lak aku nak ada sugar daddy... Ko x pernah nampak ayah aku ek?
E : Tak. Tu yang aku pelik asal ko tergediks-gediks manja ngan orang tu.

Hahahahaha~ Sugar daddy U... Tak tahan I

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...