May 9, 2011

blog berwajah baru

tara~
blog aku dah berwajah baru...



Aku rasa kali ni nampak lebih ceria & lively sikit berbanding ngan dulu... tapi aku tetap rasa yang blog aku ntah nape makin lama makin jadi macam blog budak-budak...
Dulu aku buat background bertemakan hitam sebab aku Hitam bagi aku amat cool & elegant. Tapi kali ni rasanya nak cuba buat perubahan pulak.

Rupa blog aku sebelum-sebelum nie~




Kan... Kan.... Memang itam memanjang. Hehehehe~
Tapi sebenarnya blog nie still under construction lagi. Ada beberapa bahagian yang nak kena baikpulih sikit.
Dah alang-alang ni, aku nak tanya, ada x sesiapa yang tau camne nak buat picture kat bawah header ngan picture kat footer jadi centralize??

Ok lah... nak tengok drama korea pulak... Bye~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...