Mar 17, 2011

#SABTU - crawling rolling at ICT

Before korang baca entri ni, 
PERASAN ALERT!!!
entri ni mengandungi unsur-unsur aku perasan nak mampus... hahahaha~

Ok, mai kita sambung the Saturday story.
Time koko biasa je. No special story...
Tapi aku sebenarnya ngah excited sejak time koko lagi. Nak tau nape?
Sebab orang jauh nak datang... hehehe... 
My old roommates.. 
Kitaorang satu bilik time kat KMPh dulu...
My coolest roommates ever... Semua satu kepala... hi hi hi
Anyway, back to the story.

Diaorang ni semua pakat nak turun shah alam sabtu lepas. Buat overnight kat rumah aku. Pe lagi, aku jadi driver merangkap tour guide tak rasmi depa la... Tapi x pe.... Oleh sebab aku rindu ngan korang, aku x kenakan service charge.. hehehe~
Petang tu banyak jugak la yang kitaorang bualkan... 
Cerita... Gelak-gelak... Sampai waktu nak solat pun x senang... Yang parahnya aku le, bape kali ulang solat tu sebab x khusyuk... memang pantang kalau aku solat dengar orang ketawa... Rasa nak ketawa sekali pun timbul... Hai mimie, nampak sangat ko solat tak khusyuk ek...~ Hi hi hi

Malam tu, kitaorang pergi I-City... Jalan-jalan tengok keindahan malam...
Teringat plak waktu kat KMPh dulu... kekadang de gak keluar amik angin malam-malam.
Ok... Ok... jangan banyak lencong ye mimie.
Oleh kerana aku nakkan cameraman, aku angkut sekali Awin ngan Awan.
Sampai seksyen 7 tu, perghhh~ banyak giler kete nak masuk I-City. Untuk elak jam, aku park kete kat tempat makan kat seksyen 7 tu... amacam.., bijak x?? Ingatkan leh lepas bayar-membayar ni, tapi de gak... Tak tau plak aku sekarang ni nak masuk I-City dah kena bayar... Sorang RM2. Takpe la... bukan datang selalu pun. Banyak improvement da kat I-City tu... de Snow House la (x masuk pun... bajet x dak), de family intertaiment, de karaoke.... pendek citer macam-macam ada lah~
Oleh sebab kat sana banyak lampu-lampu yang lip-lap lip-lap, pe kata aku cerita kat korang melalui gambar je... kan sonang!


 baby brother aku ... Awan 
as our bodyguard... kononnya~
 kami yang comel :)
yang awan pegang tu sebenarnya raindeer yang ada kat snow house tu
 at the entrance...
 x dapat masuk snow house, bergambo ngan snow man pun jadi la
 masquerade ... who is she??? can u guess?? 
 my crazy sis ... Awin 
let me introduce you with our photographer
 a BIG Christmas tree :)
 i like this picture very...very...very... MUCH!!
amacam..., cun x? hi hi hi
korang perasan x? aku punya bunny ear tu dah macam logo Playboy la plak... huhuhu
 bling-bling... colorful you!
 The Gonggok's Club
our childish act... :) me different coz i'm the tour guide... hehehe
special la katakan.. *wink...wink...*
 3 minnie mouses lost in I-City
 time ni aku peluk boleh la... kalau kat umah, iskkk....
 mimot & zue
 the best picture ever
we're static eventhough everyone around us moves 
 since when awan become a peacock???
 pewiiiit..., siapakah gadis itu??
 kegilaan di depan camera
 our partner silang katil.... X version
 pokok echa dilindung oleh aku... muahahahaha
 adoi.... peace lagi...~
 chak!
 rindu kat ehem... ehem.... sampai silap peluk pokok tu :)
 wishing star... why is it in red? aren't stars yellow in color?
 x aci.... orang depan je yang clear
nak merajok 5 saat la camni :S
 macam waktu pagi kan?? kan??? kan???
 sepatutnya aku sorang je yang duduk ayu dalam gambar ni... tengok-tengok bila snap de 4 orang mambang tersesat... isk =.=" kacau daun la plak mambang-mambang ni
 what a lovely scenery behind there
 blacky and whitey
 i'm not THERE??? where the hell i am?? huh~
 candid??? or NOT!!
 it's shopping time... adoi... lama bebenor tunggu mereka bershopping. hehehe
but akhirnya, setelah lama tawar-menawar ngan orang kedai tu, zue dapat jugak beli skirt yang dia suka dengan harga yang dia nak... hahaha~
 while waiting for the other two
 L.O.V.E
 yup!!! kami memang comel :) hehehe jangan jeles ek
 uik.... sempat jugak korang snap.. snap ek
 mr.bubble tiger pun teringin nak pakai lampu micky mouse tu
 at last... ada gak gambar photographer masuk group
 we want that BEAR! someone please give it to us!!!~
x pe... 1...2...3..., jom amik mr.Bear
then... lari!!!!
 ye budak-budak... beratur ye... sape x beratur cikgu babap karang..
sesat nanti cikgu x nak cari
 shocking face yang tak berapa nak shock... muahahahaha
takut gak korang ngan cikgu ni ek... eh...
sorang hilang... bodyguard..., kamu kat ne...? ishh budak ni
 uiks... pe benda yang korang buat kat bawah giraffe tu?
 zue... hang tengok apa tu?? tengok kamera la weh
 cuupppp!! come here my DEER... i wanna kiss u :)
 eceh.... kepoyoanz betul... anak sape la ni ek... isk isk isk
 muka penat aku
 echa tercabar aku kiss deer tadi... dia nak tupai pulak... 
bertuahnya mr.tupai tu
 awat hangpa dua bergambar kat belakang lombu tu? x patut... x patut...
malu lembu tu... blushing da
 sepadan la baju zue ngan lembu tu... haaa~ destined cow!
 cactus zone... auch!! auch!!
 kebatakkan kami terhadap cactus... muahahaha
 fireworks?? naaa~
ehh... pandang kiri... pandang kanan...
zue.... WHERE ARE YOU???
ok... our journey ends here.... for TONIGHT hehehe~

hahahaha.... that's us!
sebenarnya habis 200++ gak la picture untuk malam tu... banyak kan..
patut la balik tu aku rasa muka aku haus semacam....
ok... we continue our journey to other place nanti ye!


to be continued

aku berkata-kata : 
korang, aku x dapat nak upload gambar full la... 
no worries... kang aku cuba lagi ek.. for time being, amik dari sini dulu la....
nantikan aksi-aksi HOT di sunway pulak petang @ malam kang :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...