Mar 17, 2011

5 hari yang lalu

assalamualaikum & hi bloggers.
dah lama aku x hantar entri kan.... hmmm~ bz sikit la.. 
calendar of the week full la pulak.
hari ni hari khamis, cube korang kira balik..., 5 hari yang lalu hari apa?
rabu --> selasa --> isnin --> ahad --> sabtu
yess.. hari sabtu. untuk entri ni, aku nak rewind balik 5 hari dari hari sabtu sampai la apa yang jadi semalam.... of course la dalam entri yang berbeza... panjang-panjang sangat kang, malas plak korang nak baca.. 
(eceh.. macam ramai la plak yang baca blog aku ni kan...)

#SABTU (part 1)
hari sabtu lepas, sebelum pergi ko-ko, aku follow ayah aku pergi Pusat Service Proton. racing ngan ayah sendiri memang best. he he he 
*budak kecik jangan ikut aksi ni tau... bahaya*
x sangka pulak yang ayah aku tu suke bawak laju gak... 
like father like daughter la katakan
tempat tu diantara USJ ngan shah alam 
kalau x silap aku la.... 
almaklum la, bab geografi ni memang buatkan aku lemau
sampai kat sana, pergh.... cantik interior bangunan ni.. i like :)
lalu tempat parking untuk "high rank people".., 
fuh! kereta sport LOTUS everywhere..
jeles siot... dah tanam azam da... akan ku beli kereta tu satu hari nanti..
my beautiful Lotus Evora 
the insiders

amacam..., canteeeekkkk kan.... bagi aku kete ni amat smart.
ho ho ho

aku berkata-kata : 
entri kali ni memang tak pape ntah sikit
mood aku rosak sebab kelembapan internet yang melampau... hu hu hu..
ni la antara sebab nape aku tak suka cuti sekolah.
masing-masing berebut nak guna wifi...
kan best kalau de UNIFI....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...