Mar 17, 2011

#AHAD - Gonggok's at Sunway... hah?!!

PERASAN ALERT!!! 
again
hahaha... like the previous entry..., tahap aku perasankan diri aku dalam ni memang ada :) so, to readers yang x tahan baca aku puji diri sendiri, dinasihatkan, langkau la part tu ek... hihihi~

macam yang aku cerita dalam entri pasal kitaorang kat ICT,
kali ni, destinasinya kat sunway pulak. nape pilih sunway??? ntah la... diaorang yang plan... aku drive je..
opss... lupe lak nak mention. yang kat sunway ni, ada watak-watak tambahan yang muncul... takpe... takpe... bak kata orang, the more the merrier. sape yang ada??? nak tau ke?
human 1 - cikmirafiqa .... ada misi rahsia yang dia nak buat kat sunway
(ok gak cikmira kita ni ikut.. leh tunjuk aku jalan pi sunway... 
hehehe~ thanks mira.. sayang ko lebih la )
human 2 - mr.F nama dia (hehehe... opsss... nama penuh dirahsiakan ye
sape dia?? nak tau?? haaaa~
human 3 - dia pulak aku gelar mr.E

aku sebenarnya malas nak cerita panjang.... baik korang tengok gambar je la ek.bak kata orang picture tells more than words (ntah betul ntah tak!)

gambar intro kali ni, aku letak gambar my baby sugar.... comelkan dia
 let me introduce, nama dia Syaheera... aku panggil Sheera... Adik yang aku paling sayang.
 gambar ni diamik sebelum kitaorang turun sarapan... abaikan background dia yang agak messy to ek
 masa amik gambar ni, sebenarnya aku main snap je.. mana x nya, pintu sebelah pulak yang bukak aishhhh~
 tu dia cikmirafiqa kita... intan plak kat belakang ngah borak ngan mr.F terus stop untuk pose time aku nak snap gambar ni... mereka ni, tau-tau je ye... baru nak amik gambar spontan 
 ni lagi sorang... korang ni ada 6th sense pe... asal tau je aku nak snap kamera ni. perkenalkan..., yang hujung tu la mr.F.
 finally... dapat gak aku tangkap gambar spontaneous... TAPI...., pe la yang diorang khusyuk sangat tengok tu???  
la... orang main ski rupenye~ 
haritu x main... bajet x cukup... aku pun ada misi gak pi sana :)
 ngah jalan, tetiba macam ku pernah dengar suara tu
tengok bawah.., le~ CHEF WAN ajar resipi kat floor bawah. patot le...
ni CHEF TWO ni x nak ajar ke?
 hmmm... cam tak tau je nak comment pe.. motif masuk al-ikhsan tu pun aku x tau
intan ngan mr.F tengok wayang. aku malas nak ikut... kacau daun plak kang... hehehe~ intan, jangan marah ye... 
eceh!! acah je.... 
aku de barang la nak cari... kang buang masa dalam panggung je kang
so, kitaorang je la yang gi shoppingnya... sedih gak jadi cameraman ni... gambar aku x banyak huuuu :(
concentrate betul aku tengok budak berdua ni tengok "Ada Hantu Disini" depan Speedy
 it's eating time... pilih punya pilih tempat nak makan, last-last KFC gak yang kitaorang pegi
korang perasan x, tiap kali keluarkan, kitaorang mesti makan KFC... dah jadi macam makanan official bila kita outing da
 ok... jom tukar kameraman pulak... mr.F, tenkiu sudi amik alih tugas. dapat gak la aku pose cute-miut dalam nie... muahahaha
oh... lupe. yang the only male dalam gambar ni la mr.E. dia datang lambat sikit dari kitaorang.. tu yang awal-awal gambar x de tu.
couple 1 - mr.E ngan Zue 
couple 2 - mr.F ngan Intan
 
yang maintain single...
Echa and Mimot
masing-masing ada couple kan, so aku ngan aisyah ber'kapel' la untuk hari tu..
 smile everybody!! :)
 comel kan kami :) alamak... blushing la pulak!! hehehe
 eh... mane plak mr.F pandang tu? 
 makanan yang x dapat nak dihabiskan... pergh!!! kenyang giler kot
 aku sibuk bercakap... echa plak tekun mendengar... sempat cikmirafiqa kita ni snap-snap ek
 fuh... close up betul...
 peace :)
 khusyuk berborak na~ :)
 gambar curik kitaorang.... hehehe~ depa x perasan pun :p
 ala... udah-udah le tu... I malu la... hahahaha =">
nak show off cincin kitaorang... cantik x? hmmm~
bezanya kulit tangan aku ngan echa... cube teka yang mana satu kitaorang?
 snapping while waiting for zue 
 3 gorgeous ladies :) 
 muahahaha... saje je kitaorang wat camni.. x de motif pon

THE END OF OUR JOURNEY

lepas tu, aku hantar diaorang balik kat stesen keretapi Sunway.
there's the place that we apart... tapi x pe... Insyallah.. de rezeki, kita buat camni lagi ek

aku berkata-kata :
kali ni kureng bergambar sikit... 
lebih fokus kat shopping... tapi seriusly kaki aku sakit... macam nak tercabut pun ada
nie la antara sebabnya aku x berapa suka gi shopping.... hmmm~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...