Feb 22, 2011

hari sebelum kemarin

ni kesinambungan dari AHO!!,
sabtu lepas, lepas kor, gi rumah ama kat seksyen 7.
destinasi seterusnya -- UPM 

tujuan:
bagi moral support kat members kitaorang untuk

KONVENSYEN & PERTANDINGAN
PROJEK PENGGUNAAN LESTARI PERINGKAT IPTA

bertolak gi UPM lepas zohor.
time on day way gi UPM, dapat news yang group kitaorang dapat masuk final. meaning antara top 5 jugak la... wahhh~ terer gak members aku nie ek. 
rancangan asal aku sebenarnya nak follow je belakang kete cik mirafiqa tu, tapi hampeh. sesat jugak. yelah, aku tau yang aku nie follow la kete orang dari belakang dekat mana pun, mesti sesat.
nasib baik juga la aku bawak kawan baik aku. GPS namanya. hahaha~ at least aku sesat pun leh survive lagi. TETAPI, pakai GPS pun leh sesat seyh! ayoyo... mimie~ mimie~ apa la deyy!!

time sampai UPM, group presentation dah habis da. x da rezki nak tengok. hmmm~ x pe lah. aku decide untuk tunggu result. dalam pukul 5 ptg, result kuar. and guess what, 
lestaryshoppe dapat tempat ke-3.
wahh~ bangga plak rasanya.
selain dari group ni, de lagi satu group yang UiTM hantar. seniors kitaorang. pun dalam top 5 gak. diaorang no.5 orait la tu~ cayalah UiTM!

kat sini, aku nak promote kat korang diaorang punya projek.
ni la blognye... pas ni, sesape nak beli buku terpakai, leh order kat sini ek.
tekan gambar untuk gi blog ek!
gelagat kitaorang kat sana. pergh!! tgk kt FB, lebih 200 keping gambar aritu.
ini menunjukkan yang kelas kitaorang memang giler bergambar.
muaahahaha~
lecturer pengiring merangkap judges~ yepiii!!
cantik cik leyla dah pakai tudung.. chomel :))
sempat lagi aku buat reunion ngan ayu... rindu kat dia. banyak kitaorang borak haritu~
MISS U GURLZ VERY MUCH!!!! 
bila la kita leh buat reunion lagi ek??
balik tu kitaorang singgah Mines untuk makan... and oleh sebab petang tu aku x lawan cakap GPS, dalam 20 min je sampai Shah Alam balik. siyes x tipu. bertolak dari Mines pukul 7, sampai shah alam dalam 7.28. ha~ cepat x? nape time pergi terasa lama... tapi bila nak balik cepat pulak??

ok la... aku nak siap pi kelas da


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...