Feb 20, 2011

AHO!!~

ni citer sabtu lepas punya..,
terlebih dahulu aku nak warning yang entri ni maybe akan menyebabkan beberapa akan orang terasa. oleh itu, aku nak mintak maaf dulu kat korang tapi aku cuma luahkan isi hati aku je. bukan tujuan nak hentam korang balik atau pe pon.
pagi sabtu tu, aku de koko~
start pukul 10. oleh sebab dah 'agak' lama aku x pegi koko, cam ingat x ingat je start pukul bape..
aku boleh dikatakan antara yang datang awal la... padahal aku rasa pelik sebenarnya. mana x nya, pukul 9.30 still x ramai g yang datang.
pukul 10, koko macam biasa. tapi hari tu betul-betul luar biasa. out of 90, bape kerat je yang datang. natijahnya, yang datang tu la yang kena sembur ngan para komander.
apa-apa pun, aku nak luahkan jugak kat sini. aku rasa kitaorang x patut dipersalahkan 100% time kor tu.. mungkin apa yang jadi sabtu lepas boleh jadi sebab technical error?? mana x nya, kat every fac da terpampang yang sepatutnya ada ceramah untuk part 2 pukul 8-10 pagi. tiba-tiba dapat tau kat FB yang ceramah x yah pegi, tapi kor wajib pergi.. sudden change~ tau pun last minute. nak buat camne lagi? mungkin half of them yang x bukak FB or x visit group page, pergi ceramah tu and assume yang koko x de time.. mana tau kan? yess, memang la ada notify pasal koko sabtu tu jadi kat FB, tapi kena ingat la yang x semua orang selalu bukak FB. tapi aku x kata yang kitaorang x salah sebab aku sendiri pun spreadkan kat orang yang aku TERjumpa kat fac je. ntah la... malas aku nak pikir lagi hal ni. buat semak kepala je!
agak bengang jugak la aku time tu. nak buat camne, eden tahan yo la~
demo majide mukatsuku desu yo!
nasib baik la aku da immune bila kena marah ni. asal time kena bambu je, aku mesti memekakkan telinga aku ni. yang bestnya, siap leh khayal lagi time orang marah. siyes..., x tipu. aku hari tu siap leh berangan lagi.. aku bayangkan muka-muka boyfriends aku... sape lagi kalau bukan ARASHI... hehehehe~
hari kor tu, budak percussion yang datang, alahai..., bape kerat je. x tau nak praktis lagu pe. truthfully aku nak buat pengakuan kat sini. oleh sebab lamaaaaa sangat da x praktis, kebanyakan lagu yang aku jarang main cam Canon, Paddy 9, The Sound, aku dah lupa da beat. tu la, dah lama x datang praktis malam. dah pandai sangat la tu. huuuu~
kor kali ni aku diajar lagu baru.. title er "Puteri Remaja" tapi haram aku x tau langsung lagu tu. x pernah dengar so agak lampi gak la aku nak pick up beat dia. tapi masa penyatuan tu, dah dapat da sikit-sikit beat tu... x la susah sangat sebenarnya. cuma kena improve timing nak masuk turn je.
takpe mimie!!! belajar memang camtu.. GO MIMIE GO!!
(aku memang suka bagi semangat kat diri sendiri)

meh aku share ngan korang lagu Puteri Remaja nie.
lirik:
eh! dia tengok kita,
eh! dia jeling mata,
aduh mak senyum lagi
amboi nona manis sekali


dia mengenyit,
amboi mak, aku dicubit,
siapa dia oh puteri remaja,


eh! dia malu malu,
di balik selendang yang biru,
dia senyum padaku,
itulah gadis impianku...

lagu old school~ at first aku ingat p.ramlee yang nyanyi lagu ni.

aku berkata-kata : 
sekali lagi aku nak mintak maaf kat korang kalau ada terasa ngan entri aku kali ni. tapi hal kena marah sabtu tu aku x simpan dalam hati pun... 
aku paham.. habis kor, habis da perasaan bengang aku. =D
kat sini just nak citer balik je apa sebenarnya yang aku rasa hari tu. 
dalam bengang-bengang tu pun, sebenarnya aku excited gak sebab band x lama lagi nak buat dinner. hehehe, 1st dinner aku sejak bergelar pelajar. selama ni, gi dinner mak aku je. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...