Oct 14, 2010

semuanya bakal berakhir

waktu aku menulis entri nie,
aku sebenarnya ngah dalam kelas terakhir aku untuk subjek 
MGT420
PRINCIPE AND PRINCIPLE OF MANAGMENT

baru lepas habis test...
alhamdulillah~ so-so je la...
asalnya ingatkan soalan subjektif... tension giler~
rupa-rupanya objektif... fuhh~ lega
mana x er... 
subjektif = essay = i don't have idea 
result = aku akn banyak merapu
so, tinggal 3 test je lagi...
akaun, ekonomi and english(final)
sedar x sedar
pembelajaran aku kat uitm untuk sem 1 nie bakal berakhir
maknanya lepas nie,
dah hilang da gelaran freshie yang aku sandang sejak masuk ke sini Julai lalu...
Finally~
kelas yang da over untuk sem nie :
LAW416 
hahaha~ pas paper final nie x yah lagi hadap buku2 act da~
time mula2 dulu, law la yang buat segala migrain aku datang
tapi as time fly by,
aku rasa yang aku makin sukakan law...
tapi..... untuk menghapal segala acts, cases and sections ni...
hmmm~ berat sikit kot!!!
huhuhu~ so final??
MGT417
tiap kali aku masuk kelas nie, mesti aku x beberapa nak concerntrate
mana x er, sorry to say but the lecturer er banyak cerita le...
 simpang siur sangat... kekadang aku blur
so, everytime aku masuk kelas nie, mesti aku online~
walaupun FB x leh dibuka.... at least blog is still being allowed
tapi blogging x blogging,
telinga aku tetap peka ngan apa yang diperkatakan kat depan
haaa~ petang nie tinggal nak submit take home test je...
by right before 9pm today
dah siap da cuma nak print out je~
BEL403
next sem x jumpe bel!!!!
can't believe i'm saying this but
i think i'll miss this class...
Hypocrite?? hmmm~ maybe a little
tapi lecturer nie la yang paling baik
sabar je dia ngah karenah kiraorg walaupun 
agak terang-terangan kitaorg cam boring time bel
bukan pe,
time x 'sesuai' la....
MGT420
untuk tutor ni aku x tau nak cakap pe
hmmm... maybe sebab kelas nie selalu cancel kot~
but, overall... hmmm OK la~



 ok... nie je la untuk kali nie....
kalau aku de mood, petang karang nak post lagi...
da..di..du~


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...