Oct 18, 2010

hari ini

pagi tadi aku de test....
test music kat Dewan Sri Budiman
alhamdulillah~
aku rasa kebanyakan soalan PART A aku dapat jawab
cuma PART B je yang macam ngokngek sikit

secara jujurnya,
aku bab-bab instrument nie aku lomah sikit
hahahaha~
soalan PART B bagi aku merupakan soalan killer
nak tau camne bentuk soalannya....~
hmmm!!

berikan dua alat yang digunakan semasa 
*Dondang Sayang 
selain dondang sayang...~
yang turut terbabit : 
*Ghazal
*Gamelan
*Akustik
*Dikir Barat

saat aku baca je soalan nie, 
aku da tersenyum sorang-sorang dah
"apekebenda la plak alat yang diaorang guna nie???"
tu yang aku fikirkan....
time gamelan, leh plak aku teringatkan cerita
pontianak harum sundal malam
aippp~ pulak da!!!
memang tak betul la otak ko ni mimie~

nasib baik la sebelah aku fiza....
x le orang anggap aku gile
hahahah~ memang x leh bla la soalan tu
jawapan yang aku jawab untuk soalan tu :
-- gong
--kompang
--bass guitar
--drum

tu je kot...
weak giler ar jawapan
tapi bagi aku time tu,
"Ah..., lantak!!!!"
yang aku tau, 
aku nak habeh cepat....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...