Oct 13, 2010

ko..ok..ko???

sejak 2,3,4 menjak nie,
macam-macam yang aku kena lalui
kepala sekarang cam da nak pecah da

yang OK
akhirnya projek jepun group aku siap....
alhamdulillah da siap anta pon
group aku gak dapat marks yang not bad untuk test 2 law
dapat gak aku jejalan kat fac engineering.... hahaha
totally cam rusa masuk kampung....
jenuh nak mencari fac chemical engineering
merajuk ngan SENSEI =(
dizzy.... dizzy.....
akhirnya, dapat gak balik no roomate2 aku
thanks dear.... malam kang i manja2 ngan u all ek
dah register 4/7 course yang aku kena register
ngah download latest gossip girl episode =P hehehe~

yang KO
kena renew kad matrik (kadku hilang!!!)
hp masuk lubang jamban....
x tau la camne aku nak contact orang 
or orang nak contact aku skg
but thanks to cik mirafiqa for lending her hp to me
next week dah study week
rasa depress again!!!!
minggu ni minggu test memanjang
test eco hari tu aku buat ngan teruknya!!! huuuuu~
esok de test account ngan mgt....
lusa lak de final BEL!!!
arghhhhh

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...