Oct 20, 2010

i'll be M.I.A

aku ada OFFICIAL announcement to make
mulai hari ni...
aku nak umumkan yang
BLOGGING is not my priority right now

nape???
sebab final dah makin dekat da...

so, aku x nak distraction dari apa-apa benda yang leh membuatkan aku leka
even baby kecik aku pon aku dah tinggalkan kat rumah
aaaa~
sabar ye bie.... nanti mama habes final kang,
mama jaga baby balik ek...
jangan nakal2 tau kat umah tu....
yang anak sulung aku ni,
aku x de brand nak tinggal kat umah...
ushhh~ karang tinggal kat umah kang,
makin sakit bie kesayangan aku nie kang.
dah la pas final ni ingat nak format balik everything...
huuuu~
makin banyak la fulus aku keluar

nie,
aku guna berukband aku jap ek...
sebelum benda alah nie nak kena sesi quarantine
tapi dalam lappy kesayangan aku ni x la semua entertaiment aku dah lupuskan....
rileks~ de je yang aku tinggalkan dalam lappy...
kang buang semua kang,
aku gak yang susah....
x pasal-pasal mereng coz x de entertainment langsung..
mana x er,
hidupku bakal bergelumang dengan buku & nota kuliah 
semata-mata
aishhhhh~
aku x nak la menambah bilangan pesakit yang de kat 
Hospital Bahagia tu 
skg nie pon ngah dalam proses untuk...
so...,
sila la rajin-rajinkan diri anda tu ye mimie!!!


p/s :
kepada semua yang bakal mengahadapi final exam next week,
aku nak ucapkan
kat korang!!!
terutamanya kat kelas aku 
BM2301M
taulah korang yang 
aku sangat sayang pada korang
& aku rasa bertuah sangat dapat berkenalan ngan korang semua
moga segala usaha yang kita buat selama nie x sia-sia
& moga dapat result yang terbaik...
insyallah~ amin!!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...