Sep 10, 2010

selasa yang gempak

Selasa lepas...
Aku pergi mengembara



Destinasi : MRSM Serting, Negeri Sembilan

Transportation : Car - Persona milik ayah - Auto

For the first time in my life,
aku drive outside area selangor
Ahhhh~ finally!!
tapi one thing for sure, ayah mesti duduk kat seat sebelah...
ala2 bos gitu u~

kitaorg bertolak dalam pukul 8 pagi lebih 
sampai MRSM dalam pukul 11+
agak cepat kan...
hehehe~
aku suka coz 
1. Jalan x jam
2. I totally conquer the car... & pe lagi...
pecut kete tu je la aku...
in history.... bawak almost 150KM/H kat highway
(kanak-kanak jangan tiru aksi ini tau)
muahahaha!!
seriously puas giler.... pecut bagai orang x ingat dunia
bayangkan kalau aku bawak kete aku yang manual tu...
mesti lagi gempak!!
macam-macam yang aku lalui haritu...
polis traffic inspection la...
itu la... ini la...
tapi aku x kesah sebab aku PUAS!!

on the way balik dari Serting, 
ayah ternampak orang jual daging.... & ape lagi...
diarahkannya aku untuk buat u-turn oleh boss besar
isk3 x patot-x patot


nasib baik la dapat cari tempat u-turn kat kawasan kampung tu...
pastu pe lagi...
kita borong daging sama itu pakcik.... MUAHAHAHA

*ayah dalam sesi menginterbiu pakcik jual daging tu*

*huahuahua... korang bakal ku buat rendang di rumah*

then, in the evening, 
aku, ayah ngan of course syamil pergi shopping skit
kitaorng beli barang kat Giant Seremban
and guess what???
aku terserempak ngan adik-beradik kembar tu...
ala..., pemain bola negeri sembilan tuu~
yang ini-ini tu~

*zaquan adha & aidil zafuan*

ok... aku nie bukannye peminat maniac bola pon,
tapi bila dah tengok dari dekat,
adik aku kata diaorng x de la setinggi yang disangkakan...
aku???
excited jap ek...

hmmm... sampai situ je la...
pastu cam biasa la...
sampai shah alam & alhamdulillah selamat sampai umah
balik tu terus kitaorng wat sup tulang
hasil dari daging yang dibeli tadi...
slurrppp~

bye!!! XOXO


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...