Sep 10, 2010

pada malam raya

esok raya!! esok raya!!
al-kisahnye macam nie...
malam rabu lepas, saat waktu pukul 8++ malam,
orang wakil dari cap mohor raja2,
sapa lagi kalau bukan
Y.M Engku Tan Sri Dato Sri Ibrahim bin Engku Ngah
tu buat le announcement yang.............
JUMAAT RAYA!!!

nak dijadikan story,
khamis merangkap hari nie,
baru la aku sibok nak kemas umah~
basuh pinggan mangkuk
masak itu ini 
(hehe... itu mak aku ek... aku tukang sedia barang je)
conclusion er bz sepanjang hari la

petang er plak aku angkut adik-adik aku
(angkut naik kete tau..!)
gi shopping baju raya kat PKNS...
TAPI
beli baju raya aku sorang je... depa yang lain da ade dah (hehehe)
aku ngan nana gak de beli kasut raya baru
hopefully kasut kali nie x senang koyak @ tercabot like always la...
bukan pe... aku nie bila pakai sandal ke... selipar ke...
ganas sikit... tahun sem satu nie je,
dah bape kali aku tukar kasut gara-gara asyik tercabut je.
isk3... ganas kan awek sorang nie 

si awan plak merengek nak aku belikan mercun ngan bunga api
ish... fenin... fenin 
tapi x pe lah... bukan selalu kan
de la aku belikan gak bunga api n sikit mercun 
(yang biasa2 je like mercun gasing, mercun naga n mercun roket
buwat si wawan tu

so..., malam tu
pe lagi...
main mercun le sambil nyanyi lagu raya..

*with ayah yang baru balik dari masjid =D*

*nana & awin enjoyed themselves..*

*adik manjaku ini*

*it's fun to see them happy*

*mercun!!!! 1...2...3... boom!*

that's it for this time

XOXO



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...