Sep 8, 2010

follow up of the BIID day

okey... maybe this news is lil' bit outdated
tapi aku nak citer gak!!!

the second day of BIID merupakan hari yang 
boring + gumbira wat aku
nak tau nape??
borink  
coz duk tercongok je kat booth tanpa wat pape
dah la majlis penutup start pukul 2, 
wat 'pura2 pandai' je la dalam dsb tu
happy plak~
coz seharian x de klas!! (hehehe... nakalkan)
dari start sampai dewan sampai la nak balik aku layan tenet je
(even FB x leh bukak n aku totally forgot to bring my broadband)

and.....
the most moment yang make me happy is when~
ibu datang melawat booth
bahagia giler... 
mana x nyer,, this is the first time ibu melawat hasil kerja aku
walaupun x seberapakan...
ayah dulu waktu hari kantin dah datang
bersyukur sangat!!!

*with ibu tersayang.. Pn. Sa'adah Ibrahim*

Aaaaa!!
x lupe jugak aku nak ucapkan 
a big CONGRATULATIONS kat
Hane, Eja ngan Dila
yang berjaya mewakili budak part 1
dengan memenangi
BRONZE
eh....SILAP!!!! Sori ek... x sengaja
actually diaorang dapat

GOLD award

bagi kategori :
Finance, Risk Managment & Economy

*nie la muka-muka pemenangnya*

and lastly,
tahniah jugak to all of the BM2301M
class member coz
dalam keterpaksaan, 
korang berjaya jugak menjayakan pertandingan nie =)
it's really fun to be with you guys & girlz
also not forgetting....
our beloved economic teacher.. ehh~ lecturer
Pn. Rashidah Zainal

*my proud classmate & our lecturer*


XOXO

2 comments:

Unknown said...

weh GOLD ! bukan bronze.
jgn main main. marah tuan pemenang chipsmore emas tu ;p

♥♥LiTTLeGirLz♥♥ said...

alamak... silap!
jap aku betulkan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...