Sep 5, 2010

D>I>A

semalam, sebelum sahur aku nampak dia ditv
rupa-rupanya tv3 ada buat singgah sahur kat dewan makan teratai
jelesnye~

aku ternampak dia.
cutenyer....
aku suka tgk muka dia, chomel =D


aku pon pelik nape aku suka tgk dia
maybe sebab dia ada karisma (perghh... ayat)
tapi nak ditegaskan... aku hanya minat & suka je tengok
lebih dari tu tau...
banyak lagi benda yang aku nak gapai dalam hidup nie
especially bile aku dah janji ngan diri aku sendiri untuk menggenggam 
sijil PHd... (insyallah)

XOXO

2 comments:

Hani said...

mimi ni dari dulu kat matrik suke no ngn org "comelcomel" ni. hahah :))

♥♥LiTTLeGirLz♥♥ said...

ehhh... ne de~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...