Sep 4, 2010

tukar... tukar...

kalau korang perasan la kan,
aku da tukaq da wallpaper belakang blog aku nie
still itam putih lagi coz aku minat warna camni

*nie la background aku yang lama*

sebab musabab er aku tukar background
sebab aku x perasan la plak ada gambar buddha kowt kat belakang tu
fuh... bahaya~ bahaya~

so, setelah penat lelah mencari wallpaper yang sesuai
ngan jiwa & raga aku nie, 
aku dah decide utk jadikan wallpaper nie sebagai pengganti 

*still black & white theme but i love it*

pagi nie jugak aku de edit sikit gamba kelas

nie la hasilnyer~

*chomel... aku suke*
kami anak-anak kesayangan daddy

amacam? ok x gambar nie aku edit??
cameraman yang bertanggungjawab
ialah:
*nie la daddy aku*

bukan aku sorang je tau anak dia...
tu yang kat atas tu sumer anak-anak dia
opsss.. lupa lak. bini dia de 2 org diantara ramai2 tu
cari la sendiri =P


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...