May 5, 2009

Aku Kini Kembali

Salam....~

HeLLo3X,,,

Lama gak ek aku menyepi.... Sebenar er kan, agak malas ar nak update blog nie. Hehehe....

Terlebih 'Vita M' la katakan... Huhuhu

Mesti korunk tertanya2kan pasal aku sng ni an... Pas SPM abeh ari tu, dengan opishiel er

aku jadi penganggur selama 3 bulan lebih.... Tapi bkn dok umah goyang kaki tau...

yelah... Kalau dak sape la yang nak wat keje2 umah yang melambak tu...

Huhuhu... skg nie aku ngah bz nak shiapkan bowunk tuk nak masuk kolej....

Terkejut dak??? Hehehe... Alhamdulillah.... dengan berkat dari-NYA, aku dpt offer dari

UiTM dalam bidang perakaunan dan dari Kolej Matrikulasi Pahang.... Mula2 agak tensen gak

nak pilih masuk ne kan, tapi pas pikiq masak2, aku yakin yang aku leh tahan segala dugaan &

cabaran yang menanti dalam matriks..... So, I choose matriculation.


Harap2 pilihan yang aku wat nie betoL!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...