Jul 17, 2009

HyE kOruNk <3

KMPH a.K.a Kolej Matrikulasi Pahang (bukan 'Kolej Mencari Pasangan Hidup tau!!!)

Ini la dia tempat aku menuntut ilmu setelah aku tamat pengajian dekat sekolah menengah.

Aku enroll sini dalam bulan 5. tapi sekarang da masuk bulan 7. Meaning , diam-diam

cepat betol masa berlalu. Dah 2 dan nak masuk 3 bulan dah aku kat sana kan. Aaaaa~

Setakat nie, apa yang boleh aku katakan~ I still kinda have to adapt with the environment.

mana tak er... Dis is the 1st time that I have to away from my family right. So....

It's kinda sad and lonely actually.... Mane x er... aku da biasa bergomol2 ngan adek2

terchenta aku and sejak study sana..., aku jarang jumpe derang.. Kerinduan melanda!!!!!

Sebenarnya...., aku baru je pas abeh UPS... N, insyallah ahad nie aku nak BALIK..... Yeppi~ =O

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...