Apr 17, 2009

♪ MeMoRi MaRch 2009 ♪

05/3 - Wahahahaha... hari ni 'my boys' (of course ARASHI) akan muncul dekat utaban. X sabar nak tengok Nakai (SMAP) gado2 ngan Ohno lago.. Kelakar. Kouhai VS Senpai... Muridesuka??? Tanoshimi na~~

06/3 - Kya~~ Arashi muncul dalam Music Station.... My heart *melts*!!!! Smart gak choreography tuk lagu 'believe' nie. Love ARASHI always ♥

09/3 - Sekali lagi Arashi muncul di kaca terebi. Kali nie dalam show Hey3x. Kecian Aiba... asyik kena buli je...
16/3 - Masa nie aku kat perlis.. Baru balik dari majlis pengantin merangkap abg sepupu aku y nak kawen. Mas abreakfast baru aku teringat yang hari ni birthday my very best friend iaitu Yayah. Happy birthday yaya =)


Hepi 19th years, Yaya!!!
04/3 - Yea... Yea.... Hari nie Single Arashi yang terbaru "Believe" keluar. X sabar nak tengok. Semua orang damn kakkoi dalam vid tu.. Lagi2 MatsuJun. Da la stail rambut momo, then, pakai baju cam waiter je.. but still look good in him. Kyaaaa~~

12/3 - Keputusan SPM keluar. Keputusan yang aku dapat memang amat mengecewakan. Pada mulanya memang aku sedih tapi lama-kelamaan luka di hati terubat jugak. Sekarang aku hanya pasrah kepada-NYA. Mungkin ada hikmah disebalik semua ni. Tapi aku terkilan jugak sebab x dpt membanggakan kedua parents aku... huhuhuh

18/3 - Hari tu, my heart go like 'doki doki' coz that was the day for my JPJ test. Aku mulakan ngan test parking. Kelam kabut jugak la dibuatnye. Bila nak naik bukit ada slack skit. Tapi alhamdulillah... pas. Pastu tunggu punya tunggu dari pagi smpai petang, akhirnya turn aku tiba gak tuk on da road test. Nseb baik pegawai tu x banyak hal... so, aku memandu ngan la tenang. And once again i pass... Alhamdulillah. Skrang tinggal tuk aku tunggu lesen aku siap je!!!

19/3 - Alahai... cian er kwn aku. They have to went for their PLKN. Sorang x nak dapt jauh tapi t'campak kat sabah... Yang sorang lagi, nak g kem kat sabah, dapat yang dekat2 je... isk3X

24/3 - Hari yg ditunggu2 dah pun tiba. Finally, I get my 'P' driving license. Fuh... exited giler. Ayah suruh gne kete ford lama dia dlu. Nasib bek la aku x guna kete baru awal2 lagi. Mana x nya, ari ke-2/3 (lupa lak) aku dah mencalarkan kete ayah aku masa nak isi minyak. Luckily my father is sporting, x la marah sgt tapi geram tu ada la.

26/3 - Yabai!!!! Yabai... Kyo wa Takaki Yuya-chan no 19th birthday!!! Yuya-chan, otanjoubi omedetou..... *bow* =)

Takaki Yuya (Hey!Say!JUMP)

28/3 - Hari nie, dgn rasminya aku menamatkan pembelajaran aku kat ET. Huuuuu~ kelas communication english aku abeh ari nie. Nak lagi.. Kelas tu dah la best. Thank you Mrs. Daniel Daisy. Thank you very much for helping me to inpove my english!!! Love you!! Muah Muah ♥ Pasni mesti bowink tahap gilak punya. Duk umah menghadap pinggan mangkuk yg kotor kat umah nie memang boleh m'naikan darjah ketensionan dalam diri. Arrrrgghhhh~

29/3 - Yosh!!! Hari nie birthday one of the JE artist yang ke-27. Nama er Takizawa Hideaki tapi lbih dikenali dgn nama "Takkey".... Comel mamat nie. Dia wat group duo ngan Imai Tsubasa... (Takkey & Tsubasa) Takkey-chan... otanjoubi omedetou!!!!









Takizawa Hideaki (Tackey & Tusbasa)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...