Apr 15, 2009

=WaHaHa=

Waaa~

Agk lama jugak aku x bukak blog nie rupanye.... Isk!!Isk!!Isk!!
Apa pe la. Pelik x tengok page aku??
Actually ak da buang da post2 aku yang lepas-lepas.
Skang nie aku nak wat post yang simple2 je...
X nak laa publish post yang ala2 karangan budak darjah 6 tu...

Aktiviti Hari Ini
Pagi
- Dalam pukul 8a.m, aku da bertolak dari rumah and go to Qisti's house. Program tuk hari nie ialah bagi sampel sandwich yang mak Qis buat dkt beberapa buah restoran yang wujud kat Shah Alam nie.
- 1st destination is at PKNS... Kat sana dapat gak la 3 buah restoran tuk terima sandwish kitaorang. Actuallykan, sandwich er sedap la jugak. Sandwich egg cheese and chicken mayo. Umai!!!
- 2nd spot plak kat kedai makan depan bangunan Les Copaque (yg wat upin ipin tuu~) Qis siap sempat kena ayat lagi ngan abang wat roti canai... Kelaka pun ade.
- 3rd spot kat sek.16 tapi on da way tu, singgah karangkraf... jenguk kantin kat sana. Tapi sebagai peminat buku, aku frust gak la x dapat explore tempat tu... Huuuu T_T
- Sampai kat last spot (restoran sek.16), dah dalam kul 11. Kejap je kat situ... Mana x er, sblm nie asyik makan minum je. Konon2 nak amik hati tauke kedai la dulu.

Tengahari & Petang
- Amik mira kat PKNS.... Gi ngan Qis. And then, kitaorang lepak kat umah aku. Depa masing2 ngan laptop depa. Mentang2 umah aku ada wifi free... huhuhu. Lepak sampai lewat petang gak la. Dalam pkul 5 lebih baru gerak balik (skali skala~). Tapi budak 2org nie bertuah... Mana x er, dapat rasa masakan aku yang sedap. =) Bangga plak~

K la, aku da ngantok nie... chow dlu =)

*owari*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...