Feb 12, 2012

selamat berbahagia kawanku

lepas berabad lama aku x berblog,
hari ni aku nak kongsikan rasa bahagia aku ngan korang semua.
Wanna know why??
Hari ni aku pergi ke majlis perkahwinan member aku. Yup~ member sekolah.
The 1st among us yang kahwin dulu. Alhamdulillah~


Umur 21 tahun. Dah selamat jadi isteri orang. 
Tahniah dan alhamdulillah diucapkan kat dayah. 
Mimie doakan agar dayah dapat menjadi seorang isteri yang solehah and insyallah seorang ibu yang penyayang.

Waktu tengok diaorang naik pelamin tadi, terasa diri dah dewasa. 
Almaklum la... selama ni lupa diri sikit. 
Tak sedar-sedar lagi yang umur makin lama makin meningkat~ bukan menurun.
Rasa hiba, gembira semua bercampur aduk. Terasa macam semalam je kitaorang aktif dalam kadet polis tu. Macam semalam je kitaorang habis sekolah. Padahal hampir 4 tahun jugak la aku tinggalkan dunia persekolahan.
(dah 4 tahun rupanya aku tak pakai uniform sekolah).

Agak-agaknya bila la turn aku pulak ek? hehehehe~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...