Nov 17, 2011

bergelap di kuala pilah

Hi bloggers... good morning~!
After all the hectic days, at last I'm back to blogging.

Venue : UiTM Kuala Pilah
Date : 26.10.11 - 28.10.11
Activity : Jambori 2011

Waktu orang lain cuti Deepavali, aku ngan budak-budak band busy practice untuk function. Function sempena Jambori Kesatria 2011 khas untuk komander-komander kesatria. Kitaorang just merasmikan jambori tu je. 
Bertolak pukul 3 and sampai Kuala Pilah nak pukul 7 jugak la (lamakan!!!). Dalam bus tu, kebanyakan da freeze da. Sejuk er, macam tinggal kat rumah 4 musim kat Bukit Cerakah sana~
Patutnya 70 orang yang diminta untuk perform tapi disebabkan test and quiz (mostly~), yang dapat pi sana cuma 35 orang. 9 dari perkusi, and 25 dari blowers + ngan sorang drum major. Oh ye~ kali ni encik Hadi kita yang jadi DM.
As usual, aku main bass drum gak untuk fuction ni. Sebenarnya, mula-mula tu aku cuak gak. Ye la, yang main bass, aku ngan Zul, 2 orang je. Ni 2nd fuction aku dalam band. Kitaorang dua ni x banyak sangat pengalaman. But as people says that experience is the best teacher. Meaning kalau kita x cuba, macam mana kita nak mature and timba pengalaman tu... ye tak!
Alhamdulillah, walaupun ada 2-3 slack (aku la yang slack tu), tapi function haritu aku bagi thumbs up la! 
Yang paling buat aku excited, function jambori ni aku dapat pakai uniform hitam. Pergh!! Smart seyh uniform tu... ok~ batak version is on...
daaaaa~! tu dia.... smartkan!
Function ni tak banyak gambar sebab tak ramai yang bawak kamera. Ye la, nak sorok kat mana benda alah tu kalau aku nak bawak. Bukannya ada orang leh tolong bawakkan. Gambar-gambar yang ada ni pun hasil daripada kamera cik Aimi kita yang rajin membawa kameranya tu. Thanks a lot Aimi..

Kitaorang duduk kolej sana. Mak aih... bukan bilik, tapi rupa-rupanya rumah. Dalam rumah tu ada 4 bilik + ngan 1 bilik air. Mak aih... mewah & cantiksss u. 

Ok lah.. aku nak pic more write less... so, jom layan gambar ye.


Dah... tu je la gambar ye. Banyak lagi yang aku nak share ni. Cuma masa je yang x de. Lagipun entah kenapa, semenjak dua menjak ni line internet amatlah mencabar kesabaran dan kejatian diri. Line tetiba putus la... Stress kowt!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...