May 21, 2011

pertandingan ketuk-ketuk ::bab 2::

JOM PERGI PERAK!!

Oleh sebab aku jenis yang x leh nak berjaga dalam bus, boleh dikatakan sepanjang perjalanan tu aku tidur. Bukak mata je, tengok bus dah sampai kat R&R...
Lokasi R&R.... x tau... hehehe~


Chakk!! Comel kan~ Muahahahaha... *Self-praise ALERT*
Orang lain pergi makan... aku beli jajan, pastu duduk atas batu macam tengah tunggu kekasih hati pulang plak. Mana x nya, baru bangun tidur ni. Selera patah lagi. Hehehehe~
Sekarang ni, turn aku plak jadi camerawomen er. Masa ni ngah tunggu pintu bus tu bukak... Masa terluang ada.... Pe lagi, snap!! snap!! & snap!! je la keje kitaorang.. X nak membazir effort bawak kamera la katakan.
Oleh sebab aku lupa nak amik gambar time kat entrance masuk UiTM Seri Iskandar tu, x de la gambar yang aku dapat tunjukkan kat korang.. Hihihi~ sori la ek!

Ni la jadi bila x makan tengahhari lagi... Semua terkulai layu~ Time ni, x tau la plak yang pihak sana x sediakan lunch... Pe lagi, semuanya ngadu kelaparan la. Last-last, pak cik bus tu bawak kitaorang makan kat gerai makanan yang terdekat.

Aksi 'nakal' kitaorang kat dalam bus. Memang meriah habis la bus tu.

Petang & malam tu, training bersambung macam biasa.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...