May 7, 2011

Exam Over!! Aku Bebas

Chak!!
Hai Bloggers...,
Mimie dah kembali... hehehe~ Oh yeah! Uh-huh!! Aku nak bagitau korang satu perkara peting!!
Tepat pukul 5.45 petang semalam, bertempat kat DRMM, aku diisytiharkan telah bebas sepenuhnya daripada segala belenggu exam yang amat menyesakkan dada... (Pewwit... ayat!!)
Lega gila rasanya... Time final week ni, body condition aku x berapa nak best. Biasanya, kalau ada paper keesokkan harinya, aku mesti rasa loya semacam... Kalau kejap je x pe la gak... Ni satu hari tekak loya & badan rasa x sedap. Aku rasa mesti sebab distress yang teramat ni. 
Kalau nak buat paper review, pada pendapat aku, semua paper 'sepatutnya' aku boleh jawab tapi sebab aku ni jenis yang banyak main, banyak khayal & seangkatan dengannya, so, dalam exam pun aku banyak goreng la daripada bagi jawapan yang sebenar-benarnya. 
Tapi nak menyesal pun x guna. Benda dah lepas da pun. Apa yang boleh aku buat sekarang, buat solat hajat biar hati pemeriksa a.k.a lecturer aku tu lembut sikit untuk bagi markah penuh. Hihihi...
Pasni, matlamat aku, nak focus kat Drum Competiton yang makin lama makin dekat ni. Fuh! One more task to complete. Bahkan, sekarang ni pun aku tengah ingatkan balik lagu-lagu yang bakal kitorang main.. especially lagu SPICE MOON.

Ok lah.., aku nak sambung layan video arashi pulok... Tata~ Till next time 

Aku berkata-kata : 
Tukar lagu baru. 
As always, page aku ni lagu arashi je.. 
Sempena bagi semangat aku untuk DC ni, aku letak lagu feveret aku
"Kimi No Tame Ni Boku Ga Iru" maksudnya "I'm here because of YOU"
Lagu ni, siyesly bagi semangat kat aku.. Tiap kali before aku nak gi exam pun,
aku akan dengar lagu ni dulu.
ROAD TO SUCCESS

2 comments:

hafizah hassan said...

bestnye....fizah de satu paper ag...T.T

♥♥LiTTLeGirLz♥♥ said...

sabar... sabar... satu je lagi paper.
bila last?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...