Apr 22, 2011

Jom Berlakon!!

Pagi tadi, dalam pukul 8.40 pagi, aku selamat menghantar final projek aku.
Itu untuk subjek Jepun BJP45. Jumpa sensei kat APB. Perghhh! Dia tanya kat aku, "Semua bab cukup ek dalam movie ni??" Aku jawab.. "Insyallah, semua bab ada sensei.". Padahal, dalam hati aku, aku rasa ada satu bab tak cover. Yang dalam, luar, di antara bagai tu~ X pe la. Video ni dah siap dah pun baru nak TERperasan.
Ni, aku nak kongsi ngan korang video yang group aku buat~



Barisan artisnya :
Aku sendiri
Cikmirafiqa
Fiza
Amal
Nizam

Khas kitaorang buat untuk Sensei Ismail kitaorang

Untuk peringatan ye...
::Video ni x de kena-mengena dengan yang hidup ataupun yang telah meninggal dunia::
::Diingatkan juga yang kami ni BUKAN pelakon, so, kalau de salah & silap tu, aku harap korang tutup sebelah mata la ek::

Ok lah.. nak makan nie. Selamat enjoy!
Malu pulak aku... Kyaaa~

Aku berkata-kata :
Opsss.... lupa plak. Untuk pengetahuan,
Aku dah deactivate FB aku buat sementara waktu.
Lepas habis final paper aku nanti insyallah aku aktifkan balik la ek.
Untuk waktu ni, if anthing, contact phone no aku 
(untuk member-member aku la)
Korang gak leh tinggalkan msg kat shoutbox aku ek. Itu je.. Bye

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...