Apr 12, 2011

ke"BUSY"an yang melampau

pergh!! dah lama gilak aku x update blog nie.
semenjak, dua, tiga, empat menjak ni,
aku makin sibuk.
Projek memaaaannnjang... Assignment jeeee~
opss... jangan lupa pulak, Teeessstt sentiasa.
Aku sampai dah jadi pengunjung setia Pak Mat sebab almost everyday datang awal. Kalau de kelas tu x pe la..., ni sebab nak perabihkan kerja-kerja aku la.. isk..isk..isk.. x baik merungut. dah nama student... kalau rileks je tu, bukan le student namanya. kan... kan... kan...!
 Oleh sebab tu la, kepada pembaca-pembaca blog aku ni (kalau ada le), sori la ek... mungkin aku akan mengghaibkan diri buat seketika... but apapepun, don't worry.. x kemana pon aku gi... cuma jarang hantar post je sekarang nie... huhuhu~
Apape pun, projek untuk OPEM nga MKT dah settle da. tinggal nak hantar report kat lecture je. Test pulak tinggal esok, lusa ngan tulat je... Esok pagi de Finance, then khamis petang plak ada test Marketing. Jumaat ada listening test untuk Nihon-go.
Hampir tiap malam aku turun untuk latihan band pulak. Hujung minngu da x de rupe hujung minggu. tapi syok... blaja benda baru... weee~ yang peliknya kan, walaupun sampai satu tahap tu rasa nak cekik orang pun ada, tapi aku rasa best pulak... at least x de la lomah sangat cam sem lepas... asyik-asyik bila abis kelas, duduk bilik hadap pc je.... siyesly boring dowh.
Ok la... aku ada hal lain lagi. kang, kalau free, aku update blog ek.. Banyak nak citer sebenarnya ni.
Tata~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...