Mar 19, 2011

#SELASA - Putih Sensasi

Assalamualikum & hi bloggers
Kali ni, aku nak citer pasal dinner plak...
Dinner ni dah berlangsung da.
Selasa malam Rabu hari tu. Tempat kat Goldcourse Hotel... bukan Australia tau. Tapi kat Klang.
Yesss... aku tau... agak outdate entri aku nie. Nak wat gane, sibuuukkk je memanjang... Mengalahkan YB (tu ayah aku yang cakap le)... kawan-kawan aku cakap plak, nak jumpa mimie ni mesti kena buat appointment dulu... kalau x, hampeh! hmmmm~ yeke?? x tau plak aku bab tu ek.

Ok, back to the story.
Tema untuk dinner tu.., "White Sensation"
Oleh sebab tema dinner tu white sensation, aku cadang x nak la pakai semuanya white... nanti nampak plain sangat la pulak.. so, pakaian aku untuk malam tu, aku pakai baju ala-ala baju punjabi tu yang serba putih & oleh sebab baju tu berbunga-bunga pink, aku sedondonkan ngan tudung warna pink (eceh...eceh... cam fashion expert plak aku nie... padahal~) pastu aku kenen-kenenkan ngan accessories sini sana sikit.. semua ni loan daripada koleksi baju ibu.
jeng jeng jeng....~  that's me :)
 simplekan... yela, aku mane la reti dalam bab fesen-fesen ni. aku nak ucap thank you banyak-banyak la kat alia sebab jadi jurumekap aku untuk malam tu... hehehe~ kalau ikutkan idea asal, aku senang je... blouse putih, jeans, tudung putih ngan pakai kasut putih aku... pastu tempek bedak n gincu sikit. amacam, simple x?? ha ha ha~
malam tu, aku ditempatkan kat meja no.5

antara yang ada kat situ...
=Paan=Aku=Fiza=Mira=Zati=Asma=Auni=Ieka=

mimot & cikmirafiqa

starters sementara kitaorang tunggu VIP datang... mak aih..., lama benor VIPnya nak sampai gold course ni... kitaorang yang dok menunggu, perut dah buat konsert sendiri da...
 
our flower girl for the night - Ayunie & Bie - comelkan dua orang nie

ni pulak MC untuk malam tu~

ada macam model x??? hehehe :)

cenderahati untuk malam tu... yepii~ bekas telur ni comel tau... i like

performance untuk VIP... aku lupa malam tu diaorang nyanyi lagu pe... rasanya, masa ni, aku lebih tumpu kat makanan yang ada depan aku.. hi hi hi

after a while, para VIP pun balik... so, kitaorang pe lagi... tanduk makin naik... bak kata orang...
"It's Time To Rock & Roll"
yyyyeeaaahhhhh!!! antara group yang perform malam tu...

diaorang perform malam tu BAEKKKk punya... siyesly best!


fuh... boleh buat cover album da nie.. he he he.. 
ada masa & if internet x slow, aku upload video diaorang kat sini kang ek...~
ok.... mai kita tengok fesyen apa je yang ada malam tu

presenting... the king and queen for the night!!!
Bell & A.J.
ex-convent klang group reunited :)
ala-ala pengantin u~

intan & me
mak aih.... someone please bring the RED carpet!!
trios... mimot&pip&ros
jejaka yang bajet hensem... hi hi hi
ni la orang yang bertanggungjawab untuk malam tu
thanks for all the hard work guys... & girls....


aku berkata-kata :
malam tu aku x makan banyak... x tau nape... hmmm nyesal plak.
akibar tunggu VIP arrive lambat sangat, mood aku nak tangkap gambar banyak-banyak pun 'kureng'
untuk segala kekurangan malam tu, let it be coz people always learn from the mistakes... 
and experiences is the best teacher ever :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...