Mar 23, 2011

demam OPM melanda

semenjak dua tiga menjak ni, aku busy tahap dewa punya
seminggu ni, memang time aku bermesra ngan buku OPM tu la..
manja-manja... merajuk-pujuk... jampi-jampi buku tu... 
bak kata orang macam-macam la...,
tapi time test Isnin lepas fail gak... huuuu~ sabo je le
hari ni, aku baru je pas hantar assignment individual untuk OPM... 
pergh~ siyesly aku rasa lega!
tapi x leh lega sangat lagi.... de satu lagi assignment OPM kena hantar.. video format
nak tengok x??? hmmm~ himitsu (rahsia~)
nanti la... aku dah habis edit kang, aku sharekan kat sini ek.. hehehe~
dah la... quick update je ni... nak sambung edit gambar balik... bubye buuu!

aku berkata-kata :
hari ni result SPM keluar... ada antara sepupu aku yang dapat result hari ni...
pada diaorang aku wish tahniah... x kira korang punya result OK@KO sebab korang dah lepas satu level dalam menuntut ilmu....
pasni, strive untuk exam kat U pulak.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...