Feb 13, 2011

dalam kerinduan

sabtu ngan ahad sebenarnya aku ada modul. sabtu wat modul untuk group tapi ahad lak aktiviti cuma ceramah je... thanks god ceramah x la lama sangat cam sem lepas.

kebelakangan ni hidup aku agak x terurus sangat la... aku selalu terleka.., terutamanya bila depan PC~
Yup!! Aku ngaku yang aku terleka ngan drama & anime yang aku ngah tengok sekarang. Tapi nak buat camne, kalau x tengok kang, lagi sengsara. Seriously.... Aku da try da. Contohnya cam kumpulan yang paling la aku suka... Sape lagi x lain & x bukan,
ARASHI
oleh sebab dah lama aku x follow diaorang, rasa cam sedih je.
Memang aku banyak ketinggalan la... Album terbaru diaorang "Lotus" yang baru kuar pun aku x de lagi lagu dia.. huhuhuu dan aku sangat merindui diaorang. Rasa cam nak pergi je jepun tu... then beli tiket concert diaorang... dapat pi concert depa sakli je pun x pe la... then balik Malaysia balik dengan hepi feeling. Baru semangat nak belajar balik...

hari ni, aku baru je habis download episode satu citer terbaru Aiba,
"BARTENDER"
Seriusly, WOW!!! Kakkoi giler Aiba dalam drama tu! Teruja u~



aku berkata-kata :
ok.... dalam post ni aku banyak merapu n meraban

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...