Dec 13, 2010

camp rock??? - #3

ok....
ni entry penghabisan about LIBB ni
let's not waste our time,
i wanna start with . . .

THE HELLISH NIGHT
*gambar ni ter'over' sikit... x kena pon sampai camni*

--->opsss... jap!! kita rewind beberapa hari@jam@saat sebelum terjadinya peristiwa itu<--
senior M : korang, katakan la kalau kena denda nanti, ingat!! tu bukan pe~ saja nak torai korang punya physical je.. tengok korang tahan x tahan. yela~, main band dasarnye je yang NAMPAK MACAM SENANG tapi sebenarnya fizikal badan kena kuat gak... contoh cam pipers.., ingat senang nak tiup bagpipe tu... huuu~ sempot ko... yang korang nie, percussion, kena angkat instrument yang berat-berat tau.... so, sakit sikit tahan la ek
waktu senior tu kata benda nie,
budak-budak percussion time tu baru pas habis larian xtra lepas PT pagi.. bukan pe, nak naikkan tahap physical badan kitaorang katanya...

(______|back to the future|______)
tapi, sewaktu hari kejadian tu, sebenarnya dari pagi lagi aku dah rasa semacam da... like something bad is gonna happen... Ros pon sama.. x tau nape bila pandang komander je, rasa fishy sangat-sangat!!!
& rasa tu bertambah bila kitaorang solat isyak kat surau melati... hmmmm~ 
tapi... x sangka plak yang tekaan aku tu tepat
lewat malam, lepas je habis penyatuan, sepatutnya kitaorang da dibenarkan balik TETAPI pe yang terjadi lain plak.... kitaorang dikehendaki berkumpul ikut platun & dibawa ke suatu tempat.... tempat yang agak suram... huuuuu~ tempat tu bersebelahan ngan bangunan putih bertentangan ngan bus stop kat DC
kat situ,
komander U, komander K, komander D, komander I, dan semuanya lah ungkit balik pasal hutang-hutang kitaorang kat dia.... bagitau kesalahan-kesalahan yang kitaorang wat dek je (bukan  aku tapi de la insan lain yang still buat)... bak kata orang... "It Time For Revenge... muahahaha~
ramai jugak la siswi yang x tahan.... as result, ramai yang empangannya pecah... fuhhh~ nasib baik aku leh tahan gi.... nagntok kot... rasanya time denda tu pon aku leh terlelap sat... nasib baik malam~ hehehe
camne aku leh tahan?? hmmmm rahsianya mudah je.... aku ingat pe senior tu cakap... dah mind set kan kat dalam otak yang semua nie physical test je..... jangan anggap yang bukan-bukan... pasal para komanders yang ter'up' volume suara kat depan tu pasal depa nak bagi GIMMICK je (ala-ala Hot Gimmick u).... biase  la... sepanjang pengalaman aku gi kem, bape sangat la kem yang x kena denda camni... lagi teruk dari ni pon aku dah rasa... so, honestly, NO HEART FEELING about this matter... leh dikatakan malam tu, perasaan ngantok lebih berleluasa dalam diri aku
conslusionnya, sakit jugak la tangan + pinggang + kaki & yang best nye, urat-urat kat badan aku nie semua terkejut... nasib baik paan de bawak ubat panas... esok malamnya, terpaksa mintak paan urutkan badan sebab lenguh giler-giler da... THANKS PAAN... best ko urut... nak lagi leh?

WHEN BRASS GO MARCHING IN~
sebelum berpindah tempat latihan ke Melati, waktu petang pas solat asar, aktiviti marching di parking space kat mawar tu.... kawad biasa ngan kawad sambil bawak instrument banyak bezanya.... nak tau~??
KAWAD BIASA vs KAWAD BAWAK INSTRUMENT
*angkat kaki 90° ----- angkat bagi cukup syarat je
*tangan kena hayun paras ----- tangan pegang instrument
*badan ringan ---- badan berat sebab bawak instrument
*pusing belakang sharp 180° ---- cara pusing belakang unik
k la..... nak tau lagi beza dia, pe kata korang try masuk band =) hehehehe

FOOD & BEVERAGES
pasal nie, aku x nak komen lebih-lebih...
takut nanti aku jadi orang yang x reti bersyukur kang
pada aku, makanan alhamdulillah~ boleh dimakan
cuma beberapa hari awal kat sana aku selalu x habis makan
sebab kondisi tangan 
(macam yang aku citer kat post sebelum nie)




hehehe~ jangan lepaskan finale tentang
Camp Rock???
di entry yang seterusnya =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...