Oct 24, 2010

i'm at my limit!!

waktu aku taip entri ni,
tinggal lagi 
1hari 1jam 23min 46 saat
untuk hari penentuan!!!!
terus-terang aku kata,
i'm really at my limit right now...
semalam,
waktu balik ke kolej balik,
sepanjang perjalanan aku nangis.....
nasib baik aku balik drive sesorng
leh la lepas puas-puas hati aku....
x tau la nape... 
pressure untuk final kali nie x sama 
cam pressure kat matrix dulu
x tau la....
bukan aku x belajar 
tapi aku rasa pe yang aku belajar x cukup
aku tension giler-giler malam tadi
teingin nak luahkan kat seseorang tapi SIAPA???
teringat kat ekin tapi....
sim aku hilang.... semua no lesap
suddenly, teringat kat yaya~
terus call dia ngangis2 citer problem aku...
THANKS cik YAYA~
jasamu amat dikenang!!!!
lepas luahkan semua kat yaya,
rasa lapang sikit dada..... tapi rasa sedih tu still de lagi
balik bilik aku baca paper jap
bukan pe... saja nak redakan perasaan yang gundah-gelana nie
aku terbaca pasal sorang student medic ni,
 yang meninggal mungkin disebabkan oleh stress~
menurut paper KOSMO 23/10/2010,
student nie sempat mengadu kat abang dia yang dia tension...
seriusly berita nie menakutkan aku....
takut kot...
aku takut asyik fikir pasal exam je,
x pasal-pasal blood pressure aku tetiba naik...
x ke naya..~
kesian lak kat family aku kang~
pas habes baca paper....
aku decided yang aku nak tido....
kalau blaja pon bukannya aku leh concentrate pon
at least..., let my mind clear first 
baring, tutup muka ngan towel kecik,
then sambung nangis balik sampai aku tertido~
hmmm... result???
pagi tadi aku bangun ngan semangat baru...
aku REDHA & TAWAKAL je untuk final ni.
x nak pening-peningkan kepala lagi da...
bak kata yaya;
at least aku dah baca sikit daripada aku x baca langsung
k la.... break time is over...
time to get back to my book and start studying

p/s :
pagi nie aku bangun,
mata aku sembam habes 
aaaa~ hilang kechomelan :(
sob...sob!!!





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...