Oct 25, 2010

entah la

hari ni 
25hb Okt 2010
maknanya ape ye???
maknanya....,
exam day dah mula!!!!!!!!

hari ni,
aku bangun awal,
benda pertama yang aku capai....
Handphone.. 
sebabnya aku nak tutup alarm yang memekak kat tepi telinga
hehehehe~
then, bangun solat subuh dulu
pastu masak air... baru aku tengok buku
ala~ poyo je lebih kot... mana x er...,
bayangkan, dari pukul 6 aku bangun,
masak air & do other works,
7.00 baru bukak buku ni
nampak sangat yang aku nak melambat2kan waktu untuk
start membaca~
huahahahaha~

tengah syok-syok study
tetiba dapat soalan spot...
huhuhu~ tugas aku spread the msg je ar...
tapi,
aku sendiri x caya kat ramalan tu...
aku baca buku pon 5% je kot yang betul-betul
sumbat, melekat & terikat kat kepala aku ni...
oleh kerana baca last min ni x efektif bagi aku,
so, aku STOP sesi baca-membaca & amalkan konsep
REDHA & TAWAKAL je...
nasib baik roomate aku x de kat dalam bilik pagi tadi...
leh lak aku melalak & berkaraoke dalam bilik aku...
fuh...~
puas beb!!!!!
hilang jap ar segala tension2 yang kumpul kat dalam badan aku ni

pastu....
waktu yang dielakkan kalau bleh pon tiba
pergh!!!!
soalan mencabar tu...
soalan pertama aku da blank... dalam otak aku  
pe nie??? oh Noooooo!!!! 
waktu ngah jawab tu,
mcam-mcam rasa de... nak nangis... nak vomit... nak koyak2 kertas tu
siap pikir lagi....
hmmm... ni sah aku kena repeat paper nie sem depan
pe procedure nak repeat paper ek?? camne la markah aku kang??? 
aaaaaaaaaa~ giler x????

habes kertas,
nak nangis tapi x terasa cam nak nangis....???
ke nak....
camne tu??? ntah... maybe sebab aku dah berserah giler2
aish.... simpang malaikat 44...
alhamdulillah... setakat ni iman aku kuat lagi...
ingat dosa pahala~
aku harap sangat yang carry marks aku dapat cover!!!!

sekarang rasa cam nak mencarut
tapi x nak sebab menambahkan dosa aku je  kang~


2 comments:

aimisyafiqah said...

25 October 2010 maksudnya birthday Aimi Syafiqah Ghazali
jgn lupa 2

chill out babe! all the best!

♥♥LiTTLeGirLz♥♥ said...

thanks aimi~
tapi cam rasa nak lupakan je yang pasal 25hb tu... ha???
besday sape ek??? hmmm???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...