Sep 14, 2010

a little deviation

kebanyakan blog sekarang ni yang aku baca adalah pasal raya
hmmm...
kali nie aku nak menyimpang sikit la
penyimpangan = in japan is hensa (偏差)

amaran : nie segmen luahan hati aku jap!!!!
kalau rasa nak baca, baca la...

hal er gini....
aku nie minat giler2 kat 5 orang mamat nie..
hehehe... group actually
dari jepun


nie la mereka.... memperkenalkan

ARASHI
(kyaaaaa!!)

tu la reaksi aku biler tengok @ dengar lagu diaorng
ok... aku admit..
i'm kinda of obsesses with them
tapi x la deep sangat obsession aku tu ek
cume.... when it comes to them....
aaaaaa~ x tahan!!!
mereka amat cute
bukan itu je yang aku suka sangat pasal diaorang
ade lagi!!!!
kalau aku citer kat sini kang...
ntah bape banyak post ntah yang aku perlukan.

ish... dah mula da~
k la... skg nie baru nak masuk the real storynye!!
tadi mukadimah je... hehe

aku sebenarnya de lagi satu blog... selain yang ni la.
lagi satu tu kat VOX

*nie la dia blog himitsu aku*

tapi yang tu aku rahsiakan sebab kebanyakan member aku bukan 
peminat hard core jepun @ korea nie
sepupu ramai la yang minat...
kali nie je aku tunjuk
sebabnya :

aku sedih giler blog nie nak tutup... huwaaaaaa!!!
nak nangis~
segala macam luahan aku ada dalam nie...
tapi kebanyakan pasal anime yang aku tgk la
*sape x minat x yah amik tau ek*
tapi sekarang dah nak tutup!!!
aku sayang blog nie....
it's hard to say goodbye to the one we love

*all my friends!!! gonna miss u all*

huuuuuuu~


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...