Aug 24, 2010

Addiction aku datang lagi!!!

Alamak... aku punya penyakit lama menyerang kembali...
Jangan pikir yang bukan2 tau...
Sebenarnya aku tengah ketagih tengok citer anime balik skg nie...
Dah lama aku tinggalkan dunia anime tapi sekarang.... hmmm~

Sekarang ni life aku makin busy...
Last week je almost semua subjek ada quiz...
Tu yang agak terlupa nak update tu...
Facebook pon hari nie baru dapat buka.
Hahahaha~ result test untuk MGT417 hari tu agak down...
Tapi aku still bersyukur coz at least the marks is still above 5
 (nie per 10 markah tau)
Hari khamis nie de lagi 2 test yang aku kena hadapi...
Test ACC ngan Test MGT420 a.k.a Managment...
Pergh~ sakit otak aku baca buku..
Problem gak ar... Aku dah 'terbiasa' hafal bagai dalam BM
tapi skg nie kena convert into BI memang habat gak!!
Hmmm~
petang nie de kelas Jepun sampai kul 9 malam....
Berbuka dalam kelas lagi la nampak er

K la~ dah nak pukul 2 dah... Sat lagi de klass ACC
again...XOXO

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...