Jun 25, 2010

Segalanya tamat sudah =(

20hb Jun 2010....

Hari nie aku dengan rasminya dah tamat bekerja kat The Store tu!!!
Sedih gak la memandangkan banyak perkara pahit manis yang aku belajar kat sana.
Daripada seorang cashier yang x tau apape pon,
aku sekarang bukan la pro sangat tapi dah de kemahiran nak handle customer yang
agak macam-macam perangainye
dah pandai handlekan mesin cash tu....
yang paling penting, aku dah pandai sikit nak bersosial ngan orang.
yelah... aku nie dah la jenis yang terperap kat umah je
bergaul pon ngan kengkawan sekolah...
dengan aku keje kat sana,
kenalan luar sekolah aku bertambah...
pengalaman pon dapat....
alhamdulillah....

21hb Jun 2010 - 25 Jun 2010

Bermulalah minggu aku jadi penganggur sementara lagi...
tapi kali nie x banyak stay kat umah...
mostly aku keluar g uruskan perkara2 yang patut aku settlekan untuk masuk U.
hehehehe... AKU DITERIMA MASUK UNIVERITI!!
gembira giler bila dapat tau berita nie~

so.... dalam minggu nie, nie la yang aku buat for preparation :
=> gi medical check up
=>shopping!!!
=>uruskan segala dokumen yang diperlukan... (sumer nak disahkan)

other than that, aku jugak de temankan Sheera gi lawatan sekolah dia kat Zoo Negara!!
I really love it
seronok rasanya tengok dia senyum bila dapat dia dapat tau yang aku ikut sekali..
memang x leh renggang langsung la...
walaupun the whole journey tu aku kena tolak kereta roda dia..
and walaupun aku kena cancelkan date aku ngan member2
penat aku berbaloi =)

dah la... aku nak out nie... tata



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...