Oct 3, 2010

02102010

02102010

hari ni merupakan birthday mak aku yang ke 'ehem ehem'
still muda lagi...
chomel n beautiful like anak-anak dia lagi
sayang ibu...
as always, pagi-pagi tu aku kena gi koko brass band
and... suddenly, it's HIM!!!
イケメン しき かん  ある
kakkoi desu yo~
CHO... kakkoi!!!
but still cannot make my heart melt...
hehehe... sape yang x reti jepun tu,
insyallah... korang x paham punye...
bukan pe... takut orang yang aku puji tu or
kalau bukan tuan punya badan pun, 
member-member dia baca kang....
fuh!!!!!! malu~
ok... back to story 'bout birthday ibu
sabtu lepas as usual, mak aku keje...
nasib baik la aku balik agak awal.... ye la, dapat la aku
sorokkan kek dalam freezer
then, time mak aku balik, every member of the family
(except syamil yang ngah kat asrama dia tu... kesian!!)
wish her happy birthday...
maybe ibu ingat kitaorang x ingat birthday dia kot... 
and rasanya dia x expect yang kitaorg nak buat surprise party untuk dia
saat dimana aku bawak kek keluar....,
aku lihat ibu terharu.... hehehe~
bahagia rasanya bila dapat membahagiakan orang yang kita sayang.
kitaorang bagi satu frame besar yang
boleh muatkan 4 gambar saiz 4R
awan plak belikan jam tangan untuk ibu
walaupun x mahal, (dalam RMbelas-belas je)
tapi bagi aku, hadiah tu tetap bernilai...
kitaorg semua ni pon blaja lagi....
nak beli yang mahal-mahal mana mampu kan.....
aku bagi frame... memuatkan gambar aku ngan ibu time BIID
pastu baru kitaorg kuar beraya!!!

*nana... nana... ko nak tido ke nak vacuum lantai*

p/s : satay haritu aku makan sodap la!!! thanks~

X.O.X.O



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...