May 21, 2011

pertandingan ketuk-ketuk ::dinner time::

As promise. Entri kali ni, khas aku cerita pasal dinner before drum competition tu.
Sebenarnya dinner tu (bagi aku la~), biasa je... nothing special pun. Makanan... hmmm~ SEDAP! Stail buffet. Makan nasi hujan panas (bak kata Pokjak... aku pun x tau.. hihihi), ada ayam masak pedas, daging masak kicap... pendek kata, macam-macam ada.
Aku rasa malam tu lebih kat makan je. Untuk show, boleh la tapi aku x pay attention sangat.

My sitting~ Lalala. Tapi muka aku kena block ngan Apis. Adoyai... Spoil gambau!
Thanks sangat-sangat tu camera Aimi... Ada gak nampak muka aku yang kiut nie.
 
Kami-kami yang tinggal lepas player DC mem"blah"kan diri diaorang lepas makan. Player DC datang dinner untuk makan je. Pas habis makan, diaorang terus fly~ Continue training la katakan.

After dinner habis, it's photo tyem! Hahahaha~ Udah le tu... X reti-reti nak balik betul~
Ramai seyh budak band dari Shah Alam. Memories at Perak.

Rommies


Inner Thought :
Dinner dibuat untuk merapatkan lagi silaturrahim antara budak band yang berlainan kampus.
Aku rasa agak rugi ngan diri sendiri sebab x try berkenalan ngan budak dari kampus lain.
Mana x nya, aku bukan jenis yang senang bersosial sangat. 
Even ngan budak band aku sendiri pun, still ada rasa awkward sikit-sikit. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...