Jan 22, 2011

hipokritkan aku

2 ke 3 hari ni aku selalu je BAD MOOD
rabu lepas, aku gaduh ngan nana!
budak tu memang buat aku むかつく
pe problem er, aku x nak citer kat sini la~
last-last, bila aku degree kegeraman aku naik sampai kepala, aku off line internet. biaq pi la
aku naik angin sampai jumaat x tegur dia!!!! grrrrr~
tapi dalam diam, sebenarnya aku rindu kat adik aku tu... x biasa la gaduh-gaduh teruk ngan adik-adik aku. nanti aku cepat rindu nak berbual ngan diaorang...nak manja-manja... Huhuhuhuhu
(jangan la diaorang baca blog nie... wat malu je~)

then, aku geram sebab aku rasa aku nie baik hati sangat~
x tau kenapa tapi 
aku x berapa suka bila orang kata aku baik
sebab bagi aku, perkataan "baik" tu merupakan suatu beban yang aku kena galas. 
sebab perkataan baik tu la aku sedaya upaya cuba puaskan hati semua orang sampai kadang-kala aku x hiraukan hati sendiri
sebab perkataan tu jugak la aku rasa yang tanggungjawab yang aku pikul sekarang ni seolah-olah sebab terpaksa sedangkan sebenarnya aku sendiri rela pikul tanggungjawab tu
kenapa hanya dengan satu perkataan, aku boleh rasa terbeban?

kadang-kadang aku x paham ngan diri aku sendiri....
hati kata x nak tapi mulut jawab nak
hati marah tapi aku tersenyum
aku kata ok tapi sebenarbya KO
hipokritnya!!!!

kali ni kalau aku nak ikut kata hati aku boleh x?
time marah, aku nak marah out loud.. time rasa menyampah, aku nak luahkan rasa menyampah aku.. time aku x suka, aku akan kata yang aku x suka....
 ahhh~ angan-angan semata
aku x dibesarkan untuk sakitkan hati orang!
aku bukan jenis speak what i feel
bagi aku, selagi aku boleh tahan, aku boleh tahan,
selagi aku boleh pendam, aku pendam
ye~
hiprokit kan aku
memang aku tau x baik macam tu.
kadang-kadang aku jeles ngan kawan-kawan aku yang boleh luahkan apa yang diorang rasa tanpa pikirkan orang-orang yang mungkin terluka akibat kata-kata diorang
terus-terang aku kata,
aku memang JELES dengan kawan-kawan aku tu

ah sudah~
pagi-pagi da emo

aku berkata-kata:
bukan aku x bersyukur bila orang kata aku baik
tapi perkataan tu memang 'agak' berat bagi aku
aku bukannya baik sangat pun....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...