Dec 12, 2010

camp rock??? - #1

wahahahaha~
walaupun sebenarnya 'agak' outdated da citer nie
tapi aku tetap gak nak share ngan bloggers lain
tentang LIBB
yang baru je habis Ahad lepas =P

HARI PERMULAAN
datang bilik band dalam pukul 9-10 pagi
cilok kete innova ibu jap sebab kena bawak banyak barang
termasuk instrument sekali (aku bawak alto saxophone)
ke kolej mawar yang jadi tempat latihan kitaorang nanti
then, kat mawar,
amik kunci bilik... rupe-rupenye, bilik kitaorang kat kolej delima la plak
ingatkan satu tempat tadi.... should have know it
sampai pukul 2 x de aktiviti, so,,
aku decide amik kete bawak pi sana...
n resultnya --> kereta aku tu tersadai kat parking mawar hampir 10 hari
petang tu, pelatih dibenarkan pilih instrument yang kitaorang nak
aku sebenarnya berbelah bahagi gak~
(drum.... saxo.... drum.... saxo.... drum...??)
Aaaaaahhh~ aku amik drum je la!
dah aku minat ketuk-ketuk nie =P
so, gi la line up kat section percussion
and aku dapat instrument "Tenor Drum"
first time dengar tu... dalam hati aku, pe lah bende ek tenor nie??
sebab kalau leh aku nak main side drum
tapi x pe... redha je la~
malamnya,
start belajar lagu... 
n, aku admit, tenor drum is kind of cool
aku sayang instrument yang aku dapat =)

AS DAY BY DAY
jadual harian kitaorang kat sana senang je
* awal pagi PT 
* sarapan
* kelas (belajar lagu ", )
* makan pagi
* sambung kelas
* makan tengah hari & solat zohor
* sambung kelas
* solat asar
* marching band tapi sebab selalunya hujan, 
- sambung kelas @ penyatuan
* makan petang & solat magrib
* penyatuan
*tido!!

ha~ tu la kehidupan kitaorang kat sana hari-hari

ok... dah panjang da~
jumpe lagi next entry (",)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...