Nov 15, 2010

hari yang 'kurang baik'

semalam,
ada sesuatu yang terjadi
sepatutnya aku menjawab test untuk scholarship
tapi nie yang berlaku~

*klik untuk tumbesaran*

aku amat x puas hati dengan keputusan nie
sebab bukan salah aku 
if katakan la aku da jawab soalan tu tapi salah,
mungkin aku boleh terima tapi ini,
soalan x keluar pon (T_T)
so, 30 mins pass by just like that

walaupun hati ni sakit sangat sebab terlepas peluang yang
jarang sekali aku dapat,
tapi...
mungkin aku x de rezeki~
nak buat camna...
takpe...,

aku redha!!!!
Ya Allah, aku seikhlas hati menyatakan kat sini yang aku redha dengan ketentuanMu. Mungkin disebalik kegagalan ni, terselindung satu hikmah yang lebih besar buatku....

apa-apa pun,
aku x de masa nak nangis atau meratapi kegagalan ni
memori ni salah satu memori pahit dalam lembaran hidup aku
lepas nie strive untuk pinjaman selangor plak!!!

bak kata SHO <3<3

hai~t!!! ganbarimasu =)
thanks to them (ARASHI) coz lighten up back my mood

aku xkan kata semalam merupakan hari yang malang
sebab setiap hari adalah hari yang terbaik buat aku...
cuma nasib yang kadang-kala permainkan aku~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...