Oct 6, 2010

anda pengguna bijak

waktu aku post entry nie,
aku ngah kat 
seminar kepenggunaan 
anjuran fakulti business
bawah seliaan cik leylawati and pn. rashidah
tempat kat dewan serbaguna kolej seroja
aku melantik diri sendiri untuk jadi  
AJK 'sambut tetamu kehormat'

*hanya hiasan semata-mata*
hahaha~
satu pengalaman yang menarik

sebenarnya kelab pengguna ni fakulti engineering dah daftar dulu
tapi still belum buat AGM lagi so,
kami-kami ni, wakil business faculty
lebih specified lagi course economic business
DIWAJIBKAN untuk menjadi member club...
mana x nye, lecture penasihat er lecture yang ajar aku

ok....
back to the event,
ada 2 penceramah yang berucap kat seminar nie...
dua-duanya dari KPDNKK


sorang lelaki n sorang lagi wanita
mula-mula sampai tadi risau jugak tau
ingatkan x ramai yang datang
ye la... kelas aku je 19 orang... kelas lagi satu pon dalam 29 orang
dengan bangganya..., kelas aku semua datang... 
huuuu~ penuh seyh!!!
tapi kelas lgi satu time awal pagi memang agak
menghampakan jugak la
mana x er, lebih kurang 8-9 orang je muncul
takpela... maybe diaorang lambat kot~
hati kecil kami para AJK memujuk (yeke???)
tapi sekarang, as the day fly by,
sambutan semakin memberansangkan...
at least dewan ni x la sekosong pagi tadi
and ada seorang lecture tadi volunteer lagi
invite class dia to join our seminar
alhamdulillah
so, skg nie, 
ramai pelajar dari BM230 and also HM222
ada di sini... yay~

HM = Hotel Management 

mereka adalah student part 3
tenkiu... tenkiu kerana sudi meluangkan masa anda ek
takpe.... x rugi...
dapat makanan free.... dapat sijil...
hahahaha~

p/s : 
sesiapa yang nak join kelab nie, 
korang boleh tinggalkan komen anda di sini untuk aku hubungi...
jom join!!!!
sama-sama kita tegakkan hak kita sebagai seorang pengguna~

ELAKKAN DIRI ANDA DARIPADA DITIPU OLEH 
PEMBEKAL & PENJUAL 
  

X.O.X.O

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...