Sep 20, 2010

raya : part four

mak aih....
lebih-lebih plak post aku pasal raya nie
nak wat camne
kalau leh semua aku nak catit kat sini
memori tu beb!!
kali nie plak aku nak citer pasal pe ek???
hmmm~
ok lah... kali ni citer pasal orang yang datang beraya rumah aku lak

kalau bab orang datang beraya rumah aku ni sebenarnya
x banyak la ceritanya...
ala....~
cam biasa la.. orang datang beraya
kita sebagai tuan rumah kena bagi layanan yang terbaik la
bab masak memasak plak aku serahkan 100% kat ibu
bukan pe... aku masak kang takut x laku
almaklumlah... jarang masuk dapur
kang x pasal-pasal tetamu makan telur goreng kicap je kang
hehehe... nak wat camne..., dah tu yang aku pakar~
aip... tapi sebagai anak mithali (hehehe masuk bakul angkat sendiri)
aku tolong gak kat dapur... bukan lepas tangan ek

emmm.. sape je yang datang??
ramai gak la... dah aku nie dari BIG family la katakan
family mama~
itu pun termasuklah along, kak lin, abg aidil ngan kak ning
angah datang gak tapi hari lain
family wak long~
family pok chu~
family acik zahrin~
ramai lagi la... x ingat da!!
tapi x pe...

aku banyak snap gambar but mostly
gambar yang aku snap is my nieces & nephews la..~
kenapa??
sebab mereka amat kiut sekali
macam mak cik mereka nie.. hehehe =P

*kak ning and her kids - Irfan, Hafiz & Auni*

*anak sedara aku - Aniq (kalau aku x silap la)*

*sepupu aku - Akmal*
gediks semacam aku tengok mamat nie dalam photo
tapi dah dia kata unik... aku pon diam yo lah~

kali ni aku x banyak cerita tapi banyak gambar 
sebab kalau aku cerita kang maybe akan ada raya part 5,6 and ...
aish!!!


XOXO

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...