Sep 1, 2010

happy birthday Malaysia!!!


happy birthday to you!!
happy birthday to you!!
happy birthday to you MALAYSIA~
happy birthday to you!!




ha'a... hari isnin hari tu aku gi sambutan ambang merdeka kat
stadium UiTM shah Alam

Macam-macam gak la acara yang ada.
X rugi rasanya aku pegi~
overall aku rasa :

  • band punye performance memang BEST cuma nape sikit sangat perform??
    (agak sedih gak la sebab kejap sangat)


  • Palapes punye performance pon TERBAIK punye... pergh!!
    lakonan semula babak riwayat Leftenen Adnan *thumb up* la ngan sound effect lagi...
    memang x leh blah
  • aku semangat betul malam tu... nyanyi lagi pon hehehe cheer giler


  • alamak... malu la plak tapi aku nak puji gak..
    Yang Di-Pertua MPP malam tu sangat~ chomel =) *shy meow2*
    -yang best er tadi pon aku terserempak ngan dia lagi kat cempaka time nak gi japan's oral-
    hehehe... cam gatai la plak


  • aku sangat suka bunga api!!!!
    colourful amat meriah


  • yang x leh bla~ waktu nyanyi lagu2 patriotik, kitaorang semua tengok
    bulan yang menyembunyikan diri tiba2 muncul...
    subhanallah.... indah sungguh time tu~ jarang aku tengok suasana camtu

*kami-kami di stadium =)*

acara  ni habes dalam pukul 12.30 tghmalam...
hmmmm, gantok giler pastu~
balik bilik, nampak katil terus ZzzZzz~

dah la... dah pukul 6.30 da... aku x mandi lagi nie...
nak chow dulu ar...


XOXO

2 comments:

Unknown said...

huiyooo~ ade org dah aktif balik blogging!

♥♥LiTTLeGirLz♥♥ said...

hehehe~ i'm back =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...